Volbeat platene er fantastisk kjedelig mixa dessverre, og jeg er Volbeat fan så det runger etter, men platene gjør dem ikke rett..
Du får ikke det trøkket du forventer, selv om man skrur på det man klarer.
Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd i tråden om piratkopiering og jeg vil ikke starte en ny diskusjon her. Men vil bare si at det jeg lager er en samlig av artister og mange artister som mange av dere antagligvis ikke har hørt om før. Dette gir dere kanskje et tips om hva som spiller bra, dere får hørt det og vet hva dere kan kjøpe. (jeg selv har kjøpt en del musikk etter å ha hørt en sang av en artist jeg aldri hadde hørt om før på akuratt denne måten)
Ang. rocke plata gjelder ikke alt dette. de låtene jeg har valgt er på de fleste sangene mer velspillende enn resten av plata, men hvis dere lytter litt så kanskje dere faktisk skjønner hva som er bra og hva som er skitt.
Jeg vil ta et eksempel på rockeplata.. Dream Theater, hør på stortrommene når de går fort. Pga skikkelig opptak høres dette ut som stortrommer som blir brukt. Jeg er selv fan av volbeat, men hør på stortrommene på albummene deres så høres det ut som små tam trommer pga ihjel komprimering.(var noe annet live)
Det var en utfordring å finne musikk til denne rockeplata som hadde tilstrekklig kvalitet og musikkerne som har fått en låt på denne skiva burde være stolte igrunn.
Platene er på vei ut, de er levert til en med bedre linjekapasitet enn meg selv så de er rett rundt hjørnet
Det kommer 2stk og de er klare, venter bare på nye støtdempere til bilen siden den ene er VELDIG sykkelpumpe, så jeg får levert de til noen med litt mer linje kapasitet enn meg selv
Kan jo offentliggjøre tracklist da.. kommer snart
EA's Audiophile Rock Collection no.4
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman
06. Pearl Jam - Black
07. Lunatica - How Did It Come To This
08. In Flames - Metaphor
09. Live - Selling The Drama
10. Limp Bizkit - Head For The Barricade
11. AC-DC - Highway To Hell
12. Billy Idol - Rebel Yell
13. Metallica - One
14. Guns N' Roses - November Rain
EA's Audiophile Collection no.5
01. Paul Brown - Cosmic Monkey
02. Sam Brown - Piece Of My Luck
03. Christian Willisohn - No More Tears In Vain
04. B.B. King - All Over Again - with Mark Knopfler
05. Andreas Vollenweider - Skin And Skin
06. Livingstone Taylor - Isn't She Lovely
07. Kari Bremnes - Søvngjengersken (live)
08. Juniot Wells - Sweet Sixteen
09. Clair Marlo - It's Just The Motion
10. Bodil Niska - Watch What Happens
11. James Newton Howard & Friends - Slipping Away II
12. Manu Katche - Piece Of Emotion
13. Marcus Miller - Panter
14. Jennifer Warnes - Somewhere, Somebody
15. Michael Ruff - Wishing Well
16. Antonio Forcione - Heartbeat
lastet ned cd nr 2 , testet sangene på anlegge inne,
Det va syk fin lyd og råbra kvalitet
lei av nedlastinger uten noen kvalitet,men dette va råbra greier