Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
.bin og .cue fil? Er bare å brenne dem ut som et image med feks Nero CD Burner eller CloneCD tror jeg? husker ikke helt om clonecd tar det men nero skal klare det uten problem hvertfall.
-
Sorry at jeg "bumper" en såpass gammel tråd, men jeg fikk CD 1 og 3 av Tony - også har jeg nå prøvd å laste ned 2, 4 og 5.
Men jeg får det liksom ikke til... Fikk lasta dem ned, og pakka de ut - men da var det bare en hel fil og ikke mange sanger der.
Leave a comment:
-
Eh.. Musikk med fart i?? jaja Infected Mushroom går jo ann, men det vet vel alle om. Meninga her er jo ikke å gi ut musikk som alle vet om på disse cdene.. Mange låter som sikkert er velkjent hos mange, men ukjent for andre.
Dessuten er det litt mer avansert vansklighetskgrad enn at hurtig musikk skal være vanskelig.. Klassisk musikk og annen musikk med mye rominformasjon. En del musikk med mye lyder i høyre og venstre kanal for å skille ut biler som er bra tonalt på senter men ikke så bra på venstre og høyre side.. Finnes utrolig mange biler med forskjellig tonalitet på høyre og venstre side.. Dette følte jeg at jeg måtte utfordre
Sikkert mange som ikke vil like denne plata, men det vil jeg tro sier mest om deres anlegg fremfor cden
hihi
Leave a comment:
-
uffameg, hadde jeg glemt en sang.. jaja snart begynner jeg med cd6 som blir en utfordring for anlegget i steden for en skrytecd.. så dere for lære dere å justere... hørt noen biler totalt ute av fase som skal prøve å spille dette.. låter ikke veldig bra gitt...
have phun.. kommer vel kanskje før 2010
Leave a comment:
-
Infinite Dreams heter sangen, om jeg ikke husker feil ...Originally posted by NeonLys View PostEA's Audiophile Rock Collection no.4
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman
06. Pearl Jam - Black
07. Iron Maiden - ????????
08. Lunatica - How Did It Come To This
09. In Flames - Metaphor
10. Live - Selling The Drama
11. Limp Bizkit - Head For The Barricade
12. AC-DC - Highway To Hell
13. Billy Idol - Rebel Yell
14. Metallica - One
15. Guns N' Roses - November Rain
Leave a comment:
-
jeg har fått lasta ned alle 5 cdene, men da jeg åpner de tre første mappene i winrar får jeg en feilmelding
! C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\eriks_sq_cd_2009_v2.rar: Unexpected end of archive
og når jeg prøver å pakkeut de kommer denne
! C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\eriks_sq_cd_2009_v2.rar: CRC failed in Eriks SoundQualityCD 2009 V.2-image.bin. The file is corrupt
! C:\Documents and Settings\Simen\Mine dokumenter\eriks_sq_cd_2009_v2.rar: Unexpected end of archive
noen som vet hva som er feil?
for de to siste går uten problemer
Leave a comment:
-
Er de fjernet fra serveren ?
får ikke lastet ned. Har ikke fått med meg at det har kommet to nye og de må jeg jo så klart ha i samlingen. Elsker disse cdene
EDIT: Glem det, var bare servern min som ikke reagerte.Last edited by AndreasLie; 29-10-2009, 21:53.
Leave a comment:
-
EA's Audiophile Rock Collection no.4
01. Sepultura - Kaiowas
02. Mudcrutch - Scare Easy
03. Texas Twisters - She's Tuff
04. Dream Theater - Take The Time
05. Metalica - Enter Sandman
06. Pearl Jam - Black
07. Iron Maiden - ????????
08. Lunatica - How Did It Come To This
09. In Flames - Metaphor
10. Live - Selling The Drama
11. Limp Bizkit - Head For The Barricade
12. AC-DC - Highway To Hell
13. Billy Idol - Rebel Yell
14. Metallica - One
15. Guns N' Roses - November RainLast edited by NeonLys; 31-10-2009, 21:50.
Leave a comment:
-
hvorfor får jeg beskjed om at cue sheetet ikke støttes ? fikk til cd 1 men cd 2 og 5 spytta frem denne meldinga.. hva gjore jeg feil :P
Leave a comment:
Takker og bukker
Leave a comment: