Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erik's SoundQuality CD 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ser bra ut
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • Deilig å se at du fant plass til Kaiowas :-D
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • Mulig noen har nevnt det, men spor 16 på CD#1 er Night Rythms med Lee Ritenour

        http://www.youtube.com/watch?v=kmsmtF9wMjc
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • Originally posted by InstallBay View Post
          Mulig noen har nevnt det, men spor 16 på CD#1 er Night Rythms med Lee Ritenour

          http://www.youtube.com/watch?v=kmsmtF9wMjc
          Takk skal du ha
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • Sletta litt som ikke har med denne tråden å gjøre i det hele tatt.
            Mekk en tråd i offtopic om noen vil diskutere piratkopiering.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd i tråden om piratkopiering og jeg vil ikke starte en ny diskusjon her. Men vil bare si at det jeg lager er en samlig av artister og mange artister som mange av dere antagligvis ikke har hørt om før. Dette gir dere kanskje et tips om hva som spiller bra, dere får hørt det og vet hva dere kan kjøpe. (jeg selv har kjøpt en del musikk etter å ha hørt en sang av en artist jeg aldri hadde hørt om før på akuratt denne måten)

              Ang. rocke plata gjelder ikke alt dette. de låtene jeg har valgt er på de fleste sangene mer velspillende enn resten av plata, men hvis dere lytter litt så kanskje dere faktisk skjønner hva som er bra og hva som er skitt.
              Jeg vil ta et eksempel på rockeplata.. Dream Theater, hør på stortrommene når de går fort. Pga skikkelig opptak høres dette ut som stortrommer som blir brukt. Jeg er selv fan av volbeat, men hør på stortrommene på albummene deres så høres det ut som små tam trommer pga ihjel komprimering.(var noe annet live)

              Det var en utfordring å finne musikk til denne rockeplata som hadde tilstrekklig kvalitet og musikkerne som har fått en låt på denne skiva burde være stolte igrunn.

              Platene er på vei ut, de er levert til en med bedre linjekapasitet enn meg selv så de er rett rundt hjørnet
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • Volbeat platene er fantastisk kjedelig mixa dessverre, og jeg er Volbeat fan så det runger etter, men platene gjør dem ikke rett..
                Du får ikke det trøkket du forventer, selv om man skrur på det man klarer.

                Men på konsert derimot <3
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • F5....



                  F5.....



                  ??????



                  JA, jeg gleder mig, som et lille barn!

                  Comment


                  • Da er vi flere : )

                    de to andre cdene har blitt godt brukt. både av meg og venner.

                    Comment


                    • Halla. Har seff henta ned alle 3 platene. Hvordan kompilerer dere dette? Si at dere bruker FLAC, hvordan konvertere det til et image? Brenner dere det ut og ripper det?
                      Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

                      Comment


                      • Du kan da brenne direkte til image med feks Nero, trenger ikke ta det via plate.


                        Men enig med deg Erik Andrè, dette er en flott måte å komme i kontakt med musikk/artister med god kvalitet på låtene sine. Jeg har selv fott flere nye favoritt artister i sjangre jeg før ikke hørte på etter disse platene og kommer til å kjøpe plater av dem så fort jeg finner noen.

                        Comment


                        • Er det noen som legger ut CD 4 og 5 i den nærmeste fremtid ?
                          Mvh
                          Lars Engen

                          Comment


                          • Nei.. er Tony som skal fikse og han er jo treigere enn sirup!
                            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                            Comment


                            • Noen andre med litt mer enn en ADSL linje? gidder ikke vente på treige tony lenger
                              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                              Comment


                              • Tony Toooooooooooony....

                                Comment

                                Working...
                                X