Announcement

Collapse
No announcement yet.

ALPINE F#1 status v.s PIONEER ODR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    For meg som elsker RS-D2 er d ingen tvil om at ODR'n er penest!!
    Jon Ola, team dynabel
    78 mod golf1 db-bil
    92 mod golf3 bruks bil

    Comment


    • #47
      Hvis man skal ha den stilrent så syns jeg ODR er penest..

      Men! Som Jonny.B sier. F1 har et eller annet som gjør den utrolig stilig og kul
      Da begynner et nytt prosjekt!

      Comment


      • #48
        Nå er ikke jeg noen guru på F#1 Status, men fant dette bildet:



        Er det første generasjon F#1? Men hva er den enheten som ligger over HU? Og hva er den dingsen nederst til høyre der?
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #49
          Enheten som ligger over HU er Displayet til DSP'en ihvertfall.. også er den andre kontrolleren til DSP'en.

          Og er et eller annet som gjør at jeg liker brunetta...

          Edit:
          Det er kontrolleren
          Last edited by Crazytaxi; 29-02-2008, 12:55.
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #50
            Originally posted by thomasekeli View Post
            Nå er ikke jeg noen guru på F#1 Status, men fant dette bildet:



            Er det første generasjon F#1? Men hva er den enheten som ligger over HU? Og hva er den dingsen nederst til høyre der?
            Dette ser ut til å være første generasjon. Den øverste displayet er ikke til andre gen, fjernkontrollen er vel annerledes også.

            Comment


            • #51
              Originally posted by thomasekeli View Post
              Nå er ikke jeg noen guru på F#1 Status, men fant dette bildet:



              Er det første generasjon F#1? Men hva er den enheten som ligger over HU? Og hva er den dingsen nederst til høyre der?
              dette er 1.gen f1,dingsen så du kaller det er fjernkontrolen til dsp,n....

              1.gen f1 dsp kunne du kobble til vilken som helst spiller,derfor hadde den eget display for å kunne styre den.
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #52
                En ting som jeg syns var veldig greit med Displayet der var at du kunne se EQ barene (sånne som er i Winamp og sånt, som viser hvilke frekvenser som spiller) mens du justerte nevnte frekvenser.. gjorde det litt enklere å finne hvilket område man skulle prøve å justere i..
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • #53
                  liker lyden te alpine spillerene men pioneer er nokk penest i utsenet her, men di hesta fjernkontrollane da ser jo ikje ut
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                  Comment

                  Working...
                  X