Announcement

Collapse
No announcement yet.

ALPINE F#1 status v.s PIONEER ODR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Engen Audio View Post
    Blir jo forrvirra bare av fjernkontrollen.
    Fjernkontroll?! Trodde det var den trådløse hjemmetelefonen til Jonny som lå oppå Alpine-spiller'n der jeg..
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

    Comment


    • #32
      ODR er penest self... men det er vel dette det eneste vi diskuterer... fjernkontrolen til F1 var mindre pent ja men den til Pioneer er dårlig ellers.

      Mye av utsende bestemes jo også av ønsket tilgang til diverse menyer/funksjoner. Sånt sett vil jeg tro at Alpines fjkontrol er enklere og raskere i bruk enn Pioneers.

      ODR var faktisk penere i svart gitt men det må vel også "passe" med dashens utsende
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

      Comment


      • #33
        Selv om jeg synes ODR er suverent penest, så vet jeg hva som havner i bilen min
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #34
          Originally posted by Jonny.B View Post
          Den søte blondinen ifra pioneer eller den ellegante brunetten ifra alpine?

          Helt klart blondinen
          Alpine
          Audison
          Hertz
          Soundstream

          Comment


          • #35
            synes nok at det er pioneer spilleren som er mest elegant og pen, mens alpine sin ser litt bøllete ut.. men må nok innrømme at hadde jeg fått valgt hva jeg skulle hatt i bilen hadde det nok blitt F1
            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

            Comment


            • #36
              alpine ser jo ut som en 90 talls spiller og ikke ut som en dyr sak.
              folk som er "spesielt" intr. ( som oss) ser at dette er gull og en
              vanli person så ser det ut som en enkel cd spiller.
              dette er en stor fordel, vist en bruker bilen daglig og ikke har garasje og glømmer og ta av fronten.
              betydelig mindre sjangs for at den blir stjelt.........
              Alpine for min del her , men skjønner at folk liker odr

              Comment


              • #37
                Virker som mange ikke har fått med seg hva tråden handler om.

                HVILKEN SER BEST UT UTSEENDEMESSIG.

                Ikke hvordan det låter, ikke hvordan det funker, det er som ei kjerring før de åpner kjeften, hvilken er mest attraktiv før det.
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • #38
                  Litt feig sammenligning, men ODR er uten tvil penest.
                  Heller ingen tvil om at jeg helst ville hatt nesten 10 år gamle F#1...

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by BeemerZ1 View Post
                    Litt feig sammenligning, men ODR er uten tvil penest.
                    Heller ingen tvil om at jeg helst ville hatt nesten 10 år gamle F#1...
                    Feig sammenligning? hva er 10år gammelt?
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Jonny.B View Post
                      Feig sammenligning? hva er 10år gammelt?
                      F#1 Status spilleren som kom i 2000... Eller er jeg på bærtur?

                      Comment


                      • #41
                        AlpineF#1Status made its debut in the Paris Motor Show 2000
                        Referanse: http://www.alpinef1status.com/e/stor...ner/index.html
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by BeemerZ1 View Post
                          F#1 Status spilleren som kom i 2000... Eller er jeg på bærtur?
                          du snakker nok om 1.generasjon f1 status...er 2.generasjon f1 som gjelder nå til dags,den kom i 05,og 2.generasjon odr kom i 06 så dette er ikke "feig" sammenligning.
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by neptyr View Post
                            1.generasjon f1 så dagens lys i år 2000,det stemmer,men ikke den vi snakker om her
                            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                            Comment


                            • #44
                              Hva mener du selv Jonny ? Du som har sett mye på begge spillerene...

                              Tenker ikke spesiellt på om den er montert pent inn i en matchene bilstereo bil aka traktoren til Kenneth, eller i kebablimmon til Ketil men sånn generellt.
                              Last edited by Engen Audio; 29-02-2008, 00:32.
                              Mvh
                              Lars Engen

                              Comment


                              • #45
                                ser på begge spillerene vær dag jeg,de ligger fint i verkstedet

                                ODR er nok PENEST,og det var det jeg spurte om,men f1 har en helt spesiell "karisma" som får den til å se råtøff ut!

                                Alpine sin måte å si på : vi driter i motorisert front og fancy belysning,her skal det låte bra! Har full forståelse for att f1 spilleren ikke faller i smak hos fjortiser
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                                Comment

                                Working...
                                X