Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyddemping

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by VolvoS40 View Post
    Jeg har bygget anlegg i en 96 civic.. jeg brukte mattene fra biltema, så er lite vits i å kjøpe dyre matter.. pga ett kjent navn.. nei.. jeg anbefaler å bruke matter fra biltema.
    Jeg er nå igang med å skal bygge mere anlegg, så jeg handler heller på biltema, billigst og like bra som alle disse litt dyrere merke dempematter.
    Å komme med en såpass klar anbefaling av ett møkkaprodukt mange her ikke bare har prøvd, men også sammenlignet mot kjente kvalitetsleverandører er å gjøre inntog som ett semi-proft troll, obi-wan!

    Jeg har stått å fjernet Biltema-matter som hadde løsnet (limet slapp i varmen, limet slapp i kulden), hvor mattene var blitt steinharde i kantene og rusten hadde fått ballegrep under. Lykke til med det - kos deg med lukta av dem når dem smelter på varme sommerdager :-)

    Jeg foretrekker STP-mattene, uten tvil. Kvaliteten er upåklagelig, dem er gode å arbeide med og dem er rimelige. Finnes også mange bra alternativer, smak og behag samt størrelse på lommebok avgjør, foruten billig-matter er det meste man finner hos seriøse norske forhandlere av en ok kvalitet.
    Last edited by Zettie; 22-11-2012, 16:23. Reason: Moderert språkbruken litt.
    /////ALPINE Mobile media solutions
    Lotus by seas
    BR?X German car audio

    Comment


    • #17
      de kjendte merkene er nok bedre enn biltema akkurat der ja. srry
      FI SP4
      LIB
      Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
      DD4LIFE

      Comment


      • #18
        Har også dempet flere biler med Stp Gold, silver og Silent Coat. Meget fornøyd! Har forsøkt brown bread(eksisterer vel ikke lenger) og billigere matter fra biltema(butyl) og ymse rekvisita butikker, og det slår ikke feil at du får hva du betaler for

        Comment

        Working...
        X