Jeg er i utgangspunktet ute etter en slik spiller som jeg hadde i 94/95, en Pioneer KEX-M900RDS. Denne hadde jo DSP osv, var jo en fantastisk spiller på den tiden.
Men jeg kikker samtidig etter en spiller fra samme tidsepoke, Pioneer DEX-M88RDS.
Er det noen som har noe info om de spillerene, papirform, eller linker osv? Jeg lurer blant annet på om den DEX'en har DSP-funksjon og AUX-inngang den også?
Er det noen på dette forumet som har slike spillere i sitt eie, eller er det bare meg som er OldSchool her?
Men jeg kikker samtidig etter en spiller fra samme tidsepoke, Pioneer DEX-M88RDS.
Er det noen som har noe info om de spillerene, papirform, eller linker osv? Jeg lurer blant annet på om den DEX'en har DSP-funksjon og AUX-inngang den også?
Er det noen på dette forumet som har slike spillere i sitt eie, eller er det bare meg som er OldSchool her?
Det er kun KEX-M900 som har DSP/EQ, ikke helt sikker vedr AUX men kan sjekke senere, har brosjyren på de liggende i kjelleren. Men det var uten tvil KEX-M900RDS som var kongespilleren og hadde mange mulighete (til å være for 15-20 år siden, sammenlignet med dagens spillere er den høyst ordinær), DEXM88 og DEXM400 var langt mindre avanserte. Største minus med spillerne så vidt jeg kan huske var hvor sinnsykt treig CD magasina var

Comment