Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger litt råd Igjen :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Alt avhenging av hvordan bilen din ser ut inni, så kan AC12 være et godt alternativ.
    Du kan jo sende meg noen bilder av bilen, så skal vi se hva vi klarer å finne på.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jan Erik View Post
      Har fått installert helt nytt anlegg i bilen. Spilleren er en Pioneer DEH RS88 2. HT Focal 165 V30. Forsterker Rockford Fosgate T600. Og til slutt denne subben http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736
      Høytalerene låter bare helt herlig. Men syntes all musikk blir helt ræva med denne subben. Er mere brumming en lyd. Får nesten følelsen av å sitte i et Herkules fly. Så denne subben skal ut og en ny inn :-)

      Hører stortsett på trance og teckno. Så er det noen der ute som kan anbefale en subb til slik type musikk ? Maks 4-5000

      Takker for alle råd
      Fått orden på knitringen i diskantene? Hva var galt?
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #18
        Originally posted by B2 Audio View Post
        Alt avhenging av hvordan bilen din ser ut inni, så kan AC12 være et godt alternativ.
        Du kan jo sende meg noen bilder av bilen, så skal vi se hva vi klarer å finne på.
        Skal fikse noen bilder å sende til deg :-)

        Comment


        • #19
          Originally posted by Haakon O View Post
          Fått orden på knitringen i diskantene? Hva var galt?
          Den kommer i ny å ne ved enklte frekvenser.Hører det speielt på trance. Vist en sang spiller normalt,så går den ned før den tar av. Vanskelig å forklare. Har ikke fått prøvet ut noen CD`er av nyere dato. Kanskje det har noe å si ?? Har ikke fått hørt så mye i det siste grunnet sykdom. Men skal prøve ut divers sjanger,så får vi se

          Comment


          • #20
            Da er den nye subben kommet og montert Endte opp med B2 audio AC12.Med Basswork kasse. Hadde det ikke vært for ørene ,så hadde smilet gått helt rundt Har kun fått spilt et par timer, men fy som jeg gleder meg til den er innspilt

            Når det er sagt,så må jeg få lov å skryte litt av B2 Audio med Bent og Jay i spissen Den servicen de yter var for meg bare fantastisk :-) Så her kommer jeg nok til å shoppe igjen og igjen :-))

            Comment


            • #21
              hehe kundeservicen fra Jay & Co er ikke noe å klage på nei
              faktisk en av de beste jeg har erfaring med ihvertfall.
              men du må slenge ut noen bilder av subben og anlegget
              Mvh Tony Andrè
              Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
              Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

              Comment


              • #22
                Originally posted by Toby91 View Post
                hehe kundeservicen fra Jay & Co er ikke noe å klage på nei
                faktisk en av de beste jeg har erfaring med ihvertfall.
                men du må slenge ut noen bilder av subben og anlegget
                Ja jeg må si at jeg har aldri opplevd bedre service :-) Siden jeg hadde vært så uheldig med den gamle subben, så fikk jeg sendt den fraktfritt :-)) Og bare det sier sitt :-)))

                Skal få lagt inn noen bilder litt senere

                Comment


                • #23
                  Så nå gjenstår det bare å få dempet litt her å der :-) For når ønonomien tilsier det det, så blir det å bestille en AC 12 til :-)

                  Comment


                  • #24
                    Dempematter kan du også kjøpe av Jay. Det anbefales! Kan du besrkive lyden ac-sub'en gir?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Dempematter kan du også kjøpe av Jay. Det anbefales! Kan du besrkive lyden ac-sub'en gir?
                      Ja ingen tvil om hvor jeg skal handle i framtiden :-)

                      Da jeg ikke er så inne på dette, så er det vanskelig for meg å foklare.men kan prøve :-) Tight. klar. ingen antydning til romlebass.. Den slår kontant. Som sagt,så har jeg ikke fått spilt mer en i en to timers tid. Men regner med det blir litt kjøring i løpet av uken, så jeg får spilt den inn. .-)

                      Med min type musikk som er trance / techno låter helt fantastisk :-)
                      Last edited by Jan Erik; 14-03-2010, 16:38.

                      Comment

                      Working...
                      X