Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan få 4-veis deling?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hehe, sånn det kommer til å bli hos meg, børstet alu Hifonics forsterker og en blå Soundstream forsterker. Meh, lyden er viktigst. ^^
    Mvh. Damir

    Comment


    • #17
      Originally posted by Crazytaxi View Post
      Mye enklere og få til en pen layout da
      Ellers kan det fort se ut som om noen har hivd inn forvokste duploklosser bare :P
      Originally posted by Dammed View Post
      hehe, sånn det kommer til å bli hos meg, børstet alu Hifonics forsterker og en blå Soundstream forsterker. Meh, lyden er viktigst. ^^
      Litt kreativ "deksling" kan gjøre underverker for akkurat deeet problemet...

      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #18
        Haha, stemmer Jokkis.. Det dekselet ditt gjemmer jo elektronikk fra alle verdens land :P
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #19
          blir deksel hos meg og, men vil ikke gjemme dem, skal bare skjule alle kabler. Selv om de er veldig forskjellie så er dem så pene. ^^

          Elsker Mcintosh forsterkeren, designet er så vanvittig pent.
          Mvh. Damir

          Comment


          • #20
            Originally posted by Joakim View Post
            Litt kreativ "deksling" kan gjøre underverker for akkurat deeet problemet...

            I like the sub ^^
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #21
              Originally posted by Joakim View Post
              Litt kreativ "deksling" kan gjøre underverker for akkurat deeet problemet...

              kjempe lekkert det ble joakim
              --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
              -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

              Comment


              • #22
                4veis billig.

                Jeg har en alpine 9887r og den har 3 veis aktiv deling og sub kan deles forskjellig på høyre og venstre side. Det betyr at man kan bruke høyre til sub og venstre til mid. Det eneste man da må sørge for er begrensning nedover for mid , dette kan da gjøres med internt hp filter i forsterker. Jeg vet at dette ikke er den beste løsningen ,men det er trolig den billigste. sikkert noen som vet om pioneer 88 kan dele sub på denne måten, jeg vet ikke. Skal man bruke mellomtoner som ikke skal deles lavt så er dette ikke en fullgod løsning.

                Comment

                Working...
                X