Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte forsterker til frontsett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jepp det hadde passa bra Ble litt dårlig med penger til overs denne måneden, med 50% skatt pga feil hos lønnings-
    kontoret + utgifter som hovedservice, nedbetaling, forsikring og ikke minst årsavgitfen som kommer neste måned.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #32
      Velger du en sånn 9880-sak,har en vel mulighet å hooke til en sånn Imprint-box,ikke sant. Der kan en jo være heldig å finne en brukt til en tusenlapp. Men da er en jo igjen på nivå med 9887 og P88rs mtp pris.
      Nå er jo Alpine ute med nye modeller,så det blir jo spennende å høre hva slags kritikk de får etterhvert. Jeg kunne ha tenkt meg en sånn CDA-117Ri sånn etterhvert. Nyyydelige spillere å se på i allefall.
      Pioneer fornyer også sin spiller-park,men mange av modellene(fjordårets vel og merke) har noe u-gunstige spec. F.eks den 5100´en har 3 linjeutganger,mens storebror 6100 har kun 2. Så har lillebror 4100sd bare 1 rca. Og jeg synes ikke de er så vanvittig fine å se på heller. Utseende har jo noe å si.

      Vel dette er jo synsinga mi. Håper du ikke ble for mye forvirra nå.

      Bol
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #33
        enig, de nye pioneer spillerne ser heslige ut, bortsett fra toppmodellene. Etter jeg kjøpte min P690UB så gik designet rett i dass... Akkurat som bmw rundt 2000.

        flere enn meg som sliter med kontoen ser jeg, har ca 500kr å leve på fra stipendet til den 15. mars. Hmm blir moro... (sprengte budsjettet til stereoen litt her og litt der...)
        Mvh. Damir

        Comment


        • #34
          Originally posted by Dammed View Post
          (sprengte budsjettet til stereoen litt her og litt der...)
          Budsjetter er jo til og sprenges, blir jo alltid sånn
          VW Corrado - Prosjekt bil
          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
          I´m BANKRUPT - A G60 owner

          Comment


          • #35
            Originally posted by Oekern View Post
            Budsjetter er jo til og sprenges, blir jo alltid sånn
            Vi får se hva tiden bringer. Blir nok bedre med penger utover våren og sommeren så ny spiller får jeg nok skaffa
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #36
              Se hva jeg fant: P88RS - VIL HA!
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #37
                Nu får du Blå-smekk fra Fevig
                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=9182&page=2
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment

                Working...
                X