Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynaBel BF8501 eller JL audio 1000/1 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jepp, satser på JL forsterkeren

    Trenger bare ny kasse og spiller så blir det bra

    Comment


    • #17
      Dersom kassa er riktig mtp størrelse og tuning, er nok en 1000/1 mer enn tilstrekkelig til både 1 og antagelig også 2 stk 13W7.

      Soundmagus låter ikke så mye verre enn tilsvarende forsterkere jeg har hørt, men å si den låter bra er vel en overdrivelse i alle fall.

      Personlig hadde jeg fått en skikkelig kasse først, deretter en god spiller med EQ, og heller oppgradert forsterkeren til sist.

      Comment


      • #18
        Originally posted by zr900turbo View Post
        Vil gjerne ha begge deler

        Er ikke noen her på forumet som har prøvd 13w7 og jl audio 1000/1v2 da?

        Jeg har nå ikke hatt det selv, men har hørt på JL bilen til Jan Axel (toyota avensis stasjonsvogn)

        han hadde 13w7 på 1000/1v2 og det spilte skjorta, du vinner nok ikke db drag, men makan til kontroll og dyp bass skal du leite lenge etter..

        komboen er en killer. JL trenger ikke 5000watt for å spille så det holder.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #19
          Originally posted by Miniboom View Post
          Dersom kassa er riktig mtp størrelse og tuning, er nok en 1000/1 mer enn tilstrekkelig til både 1 og antagelig også 2 stk 13W7.

          Soundmagus låter ikke så mye verre enn tilsvarende forsterkere jeg har hørt, men å si den låter bra er vel en overdrivelse i alle fall.

          Personlig hadde jeg fått en skikkelig kasse først, deretter en god spiller med EQ, og heller oppgradert forsterkeren til sist.
          Har snakket med Dag Johansen ang kasse, men han sluttet å svare på mailn min Siden jeg nå får litt penger så kjøper jeg forsterker siden d nok blir en stund til neste gang jeg har litt på bok. Skal ha kasse nå også siden den jeg har er for liten, for høy tuning og er ikke tett for 5 flate øre.

          Comment

          Working...
          X