Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynaBel BF8501 eller JL audio 1000/1 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dynaBel BF8501 eller JL audio 1000/1 ?

    Hei

    Skal kjøpe meg ny forsterker til min JL audio 13w7

    Valget står mellom dynaBel BF8501 og en jl audio 1000/1

    Subben skal kjøres i 3 ohm, så er det noen som vet hva BF8501 ca gir ut av RMS i 3 ohm?

    Skal ha 2 stk subber med tiden så tenkte at jeg bare kunne kjøpe ordentlig forsterker med en gang

  • #2
    Har du nok strøm kapasitet> BF 8501
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      Er du kun ute etter maks effekt, så er det dynabel en som er det klare valget.

      Men er du mer interessert i best mulig SQ av de to merkene så hadde JL forsterkeren ikke vært så dum den heller.
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #4
        dynabel får du mye for pengene mener nå jeg

        Comment


        • #5
          Skal værtfall ha bort soundmagus dritten

          Comment


          • #6
            Hva er du ute etter da? mest mulig dunk dunk? Hva har du av batterier og kabler?

            Comment


            • #7
              Vil ha dyp fin bass samt at man skal kunne høre på musikk. Dunk dunk, hip hop osv.

              Av kabler og batterier så har jeg bestilt meg 50mm2 som jeg skal ha OVERALT. Har 2 batterier, 1 framme og 1 bak. Er bare vanelig syre batteri inntil videre. Så har jeg funnet 120 amp dynamo men venter med batteri og dynamo til jeg har funnet ut hvilken forsterker jeg skal ha.

              Comment


              • #8
                Jeg hadde tatt denne Fordi den er sexy og ser meget velbygd ut, har verken hørt denne eller Bf 8501 så jeg burde kanskje ikke utale meg.

                Comment


                • #9
                  Her er en til 5000,- Slå til!
                  http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=8621

                  Comment


                  • #10
                    du hakke vurdert lib 5000.1? enn meget bra forsterker til enn helt grei pris, 5500 wat rms vet 14,5 volt har 2 selv og kan skrive under på at den er råååå:P

                    Comment


                    • #11
                      Har den LIB blokka sjøl og ja den er rå, men er du litt kresen på lyden så ville jeg ha valgt noe annet

                      Comment


                      • #12
                        Må si meg meget enig med Stian her. Karen som spørr har jo en meget smekker bass og tror gjerne at SQ prioriteres fremfor masse power
                        Mvh
                        J. Holm
                        www.b2audio.com
                        http://facebook.com/b2audio

                        Comment


                        • #13
                          ja sant nok, han får velge selv hva han vil satse på

                          Comment


                          • #14
                            Vil gjerne ha begge deler Er deilig og kunne skru opp volumet og kjenne bassen slå gjennom deg, men samtidig så skal det jo også spille pent

                            Vedder på at uansett hvordan forsterker jeg velger blir en stor oppgradering fra Soundmagus x1502

                            Er ikke noen her på forumet som har prøvd 13w7 og jl audio 1000/1v2 da?

                            Comment


                            • #15
                              Jeg tror jeg også hadde villa satset på den JL´en.
                              No Windows-crap,just Mac Power

                              Comment

                              Working...
                              X