Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garanti problemer med bilradiospesialisten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    jo vet att det er 2 forskjellig firmaer. men er BRS jeg har hatt kontakt med. bilradioservice har jeg bare snakket med 2-3 gonger og bilradiospesialisten har jeg snakket endel med, iallefall send mange mailer.


    Kan godt vær mulig, men dem har jo klart å svart på noen av dem da så tror nok dem har kommet frem.

    Hehe, skal ringe bilradioservice i morgen og forklare dem lovene jeg har på min side og att dem får sende tilbake forsterkerene. fikset eller ufikset, passer fint på veggen i hobby rommet.

    Men det som irriterer meg nå er att han kommer inn hit og prøver å roe seg så inn igjen, og att alt som har skjedd er kun min feil, att dem ikke har gjort noe galt.

    så får no se hva han svarer nå, var rett å slett ganske så irretert i går

    Comment


    • #62
      Men det er jo ikke BRS sin sak dette. Dem har jo absolutt INGENTING å gjøre med det slik jeg forstod han. Om du har hatt kontakt med BRS eller ikke, så er det ikke dem sin feil når det er Bilradioservice som står for reparasjon og utlevering.

      Det blir faktisk som å starte en tråd med dårlig rykte for Expert når du leverte inn varene på Elkjøp.

      Hvertfall hvis jeg forstår serviceansvarlig på BRS riktig

      Men snakk med Bilradioservice du, og list opp noen paragrafer Pleier å skremme de fleste forhandlere det
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #63
        Noke meir som har skjedd?

        Comment

        Working...
        X