Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Design VS B2 audio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by DDaudio.no View Post
    Helt enig med deg selvfølgelig

    Nevnte DD1515 siden han lurte på 2stk DD1508, men er lydtrykk av prioritet er DD1515 et billigere alternativ enn 2stk DD1508 når man ønsker mange DB

    Men men. Trådstarter har vel kanskje nok info til å velge. Er jo bare å spørre oss begge hvis du lurer på noe, Daywalk3r
    skal det vett

    lurer litt ang forsterker, åssen blir det med min dynabel 450? burde vel kanskje oppgradere den for å utnytte basseren fullt, eller vil jeg få mulighet til det med min 450 som jeg har nå? gjelder 3515 og HS15

    også noen som har mål på bagasjerommet til en golf 3? :P har ikke bilen ennå så jeg får ikke målt, med tanke på hvor stor basskasse som skal bygges inn
    Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

    Comment


    • #47
      Hvis det er en BF4501, så er det helt fint til vår HS15, da dette elementet har en relativt bra følsomhet og derfor ikke trenger forsterkere på flere tusen watt for å skape gledesnoter

      Hadde du for eksempel hatt et element med like egenskaper, men med 3 dB lavere følsomhet, ja da skulle du i teorien hatt det dobbelte i effekt for å skulle skape samme lydtrykket i dette tilfellet 2.400 watt.

      Å få inn kasse til HS15 er absolutt ikke noe problem i en golf...
      Mvh
      J. Holm
      www.b2audio.com
      http://facebook.com/b2audio

      Comment


      • #48
        Originally posted by B2 Audio View Post
        Hvis det er en BF4501, så er det helt fint til vår HS15, da dette elementet har en relativt bra følsomhet og derfor ikke trenger forsterkere på flere tusen watt for å skape gledesnoter

        Hadde du for eksempel hatt et element med like egenskaper, men med 3 dB lavere følsomhet, ja da skulle du i teorien hatt det dobbelte i effekt for å skulle skape samme lydtrykket i dette tilfellet 2.400 watt.

        Å få inn kasse til HS15 er absolutt ikke noe problem i en golf...
        høres bra ut, med tanke på at jeg skal ha kasse fra Dag så hadde det vært fint , med perfekt mål også at det vil se perfekt ut i golfen og
        Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

        Comment


        • #49
          Dynabel BF4501 passer utmerket til 3500-serien. Elementet liker stor kasse, men bygger Dag Johansen kassen for deg bør det gå helt fint å få plass
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #50
            ja ok, må få bilen først også finner jeg fra mål og kjøpt element. derifra blir det vel at Dag Johansen bygger kassa for meg
            Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

            Comment

            Working...
            X