Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg til maks 10 000kr "alt" inkl.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by dj-vega View Post
    Pga, Bilstereo sjapper har ikke altid så mye kompetanse som de påstår og ha og i tilleg så er det mange som ikke liker så å gode produkter som de ikke fører selv. Så enkelt.
    Nå har det seg sånn at de handler utstyr fra en forhandler som faktisk fører dynabel.. Var i den sammenhengen jeg spurte hvordan dynabel var! De sa til og med at hvis jeg ville ha dynabel så kunne de skaffe det, men at det var som å kaste penger ut av vinduet.. Ble med andre ord anbefalt å styra langt unna, gjengangeren er:"dynabel subbene ser tøffe ut, men....." osv.. Har også flere kompiser uten mye penger som har kjøpt dynabel, ingen av de gjør den feilen igjen!

    Stoler 110% på det meste de sier, har kjøpt 2-3 forsterkere der og 4 basskasser+kabler osv osv og alt har spilt som lovet om ikke bedre!
    Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

    Comment


    • #47
      Vil nå heller si at jeg stiller meg skeptisk til deres kompentanse ,om de mener dynabel ikke leverer bra nok til prisen.Kan være enig i at høytalerene deres og enkelte av subbene ikke er så mye å skryte av.Men forsterkerene er helt ok og leverer oppgitt effekt.Men ingen som sier at du MÅ kjøpe Dynabel,så deg om det.

      Når du selv sier: "Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her anbefaler dynabel, jeg har kun hørt dritt om de fra privatpersoner og spesielt bilstereosjapper!" Ta deg en bolle da! Hadde de ikke vært fornøyde med Dynabel,hadde de nok ikke anbefalt det til andre.

      Er du ute mye effekt for en billig penge,ser jeg ikke noe problem med å handle Dynabel.

      Comment


      • #48
        Originally posted by thomzi View Post
        Nå selger elutstyr dynabel bf8501 forsterkeren til 6998kr, jeg trodde ikke det var mulig å selge den så billig jeg...? ;D

        Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her anbefaler dynabel, jeg har kun hørt dritt om de fra privatpersoner og spesielt bilstereosjapper!
        Har en dynabel 7501, anbefaler på alle mulige måter.
        Spiller kontrollert og kraftig og har MASSE power.


        Min erfaring.

        Mvh Even S. Jensen
        Mvh Even S. Jensen
        Tlf 41091189
        Digital Designs, nothing is even close!

        Comment

        Working...
        X