Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valgets kval JL vs GZ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Skal se litt mer på det med 6" port når jeg kommer hjem..

    Comment


    • #32
      Slenger inn et par bilder av GZ jeg. Fikk nesten astmaanfall når jeg skulle bære dem inn Så pakka bare ut en.



      Comment


      • #33
        Hei har et spm til jeg. Ser i den blekka som fulgte med står det 62 Liter men på hjemme sia står det 80 liter?
        Men har lagd ei kasse i bassbox som har total 194 Liter minus alt så er den på 166, med ei tuning på 40hz.
        Høres det greit ut?

        Comment


        • #34
          Kjør på

          Comment


          • #35
            Hvordan går det med byggingen? fått noe liv i subbene?
            Mvh Thor Helge N. Rønning
            Alfa Romeo 156 1.8 TS
            Citroen Xantia Racerbil
            Alpine Ground Zero Focal

            Comment


            • #36
              Har fått bygd meg kasse men er mye annet som skal gjøres med anlegge. Så tar litt tid før jeg får hørt på dem.
              Skulle vært like lett å satt inn anlegg som å kjøpe det

              Comment


              • #37
                mulig du vet dette , men sier det likevel..

                Husk at du ikke kan bruke området litt under tuningfrekvensen fordi x-max fort blir oversteget. elementet spiller nesten i friluft under tuningfrevensen. Du må derfor bruke subsonic filteret flittig hvis du skal tune så høyt som 40 hz. Det betyr at du vil gå glipp av noe av det aller dypeste i musikken. Ikke noe er galt med det. Det er helt vanlig i PA verdenen. Ville bare gjøre deg oppmerksom på det. selv ville jeg tunet litt lavere. Flat kurve fra 25hz til 100hz og så et fall ned til mellomtonen. er det som gjør det best morsomt å spille bass syntes jeg.

                Comment

                Working...
                X