Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine 9855 vs 9886

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok. stemmer som du sier. Da er det vel ikke noe og lure på da. hehe
    sound.vision.soul

    Type R

    Comment


    • #17
      Ser en del billige 9887'er på Ebay, men R-utgaven (som er EU utgaven?) er en god del dyrere.
      9887'en (uten R) skryter ikke på seg noe av "imprint" teknologien, mens på alle R-modellene er det side opp og side ned om hvor fantastisk det er. Er de like likevel? Annet enn radiodelen muligens..
      98' Audi A4
      Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

      Comment


      • #18
        euro utgaven har imprint den og Men hvor fantastisk det er det er jeg nå usikker på, men det har kansje andre et godt svar på.

        Og til trådstarter: 9887R støtter usb den og du må bare ha en enhet ved siden av.. fant det ut nå
        http://www.alpine-europe.com/fileadm...CDReceiver.jpg
        sound.vision.soul

        Type R

        Comment


        • #19
          Originally posted by LLH View Post
          Greia er at 9887 har alt 9986 har+ bass engine Pro, dvs 3 veis delefiler, tidskomp og Eq. Det har også 9855 men ikke 9886..

          Derfor må du se på 9887 om disse funksjonene har noen interesse.
          Problemet er jo at det finnes få mennesker som faktisk vet å bruke disse innstillingene riktig Da er jo 9886 midt i blinken for denne herren
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #20
            Takker for respons, men saken er for min del avgjort. Jeg handla 9886R nettopp. Vil ha med hele samlinga mi i bilen. Tror ikke jeg blir skuffa. Gode kritikker.

            Comment

            Working...
            X