Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterkere justert helt på jordet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jeg trur den er justert feil men men ... allt av utstyre jeg bruker da ell?
    Digital Designs. hertz .usamp .alpine
    bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

    Comment


    • #17
      Originally posted by Joakim View Post
      Når det kommer til å justere inn det dyrebare anlegget man har kjøpt, så er jeg forundret over mangelen på interesse/tiltak for å lære seg å bruke det!
      Det er ikke såå vanskelig å forstå om man bare gidder å sette seg inn i hvordan tingene fungerer! Det står utrolig nok det aller meste i bruksanvisningen!

      Så om man setter sammen det som står i manualen og samtidig bruker hodet litt, så er det vel ikke noe heksekunst å justere inn en forsterker!

      Det er tross alt den viktigste tingen å gjøre når man bygger seg ett bilstereoanlegg, nettopp å justere det så det fungerer som det er ment.. Så at "alle" kommer med utsagn om at jeg hakke peil på å justere, og "jeg er kjempe interessert i bilstereo, men justering driter jeg i for det har jeg ikke peil på" - så er det en enkel løsning på det: Skaffe seg peiling! Har man interessen for en ting, så burde det gjerne være interessant å lære seg mere om det også!
      Ingen problem, oppkoblingen og justering er greit. Og har lest det jeg kan i bruksanvisning samt i how-to's om justering. Men å treffe 100% med gain og delefrekvenser mellom midbass og diskant og få dette til å spille best mulig er uansett en utfordring synes jeg - iallefall når man ikke har prøvd det ut før...
      .:Lasse:.

      Comment

      Working...
      X