Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jobb innen bilstereo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hvorfor ikke??

    Evt søknader sendes enten på mail: hamar@installbay.no, eller til;

    InstallBay Hamar AS
    Vangsveien 132
    2318 HAMAR

    Attester ønskes også, hvis dette finnes.

    Comment


    • #32
      kunne nok flytta for en sånn type jobb jeg også
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #33
        Baah, jeg vil flytte, men ikke så langt.
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #34
          Blir nok for lang vei til jobb detta... :P hehe...
          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

          Comment


          • #35
            Det er vel drømme jobben for fleste parten her inne, å jobbe i en bilstereo butikk å selge/montere. Og ikkje glemme og kunne leve av det. Men kommer nok bare til og bli en drøm
            Adrian Edel

            Mercedes Benz w202 c220
            Audison|Hertz|Focal

            Comment


            • #36
              Originally posted by Xavier View Post
              Det er vel drømme jobben for fleste parten her inne, å jobbe i en bilstereo butikk å selge/montere. Og ikkje glemme og kunne leve av det. Men kommer nok bare til og bli en drøm
              Ikke glem at det ikke tar lang tid før bilstereo som hobby ikke er interessant lenger. Du orker ikke. Stå å montere hele dagen, for så å bygge til seg selv på kveldene og kjøre rundt på konkurranser i helgene
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #37
                Jeg ville aldri blandet "Business and Pleasure" på denne måten.... for jeg har sett hva det kan gjøre med folk...
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • #38
                  Det er ingen som er så lei alt som har med bilstereo å gjøre som de jeg kjenner som VAR genuint interessert, og etterhvert fikk hobbyen som jobb. Behold bilstereo som en hobby du kan tusle med når DU vil, så har du en hobby for livet. (er selv 40+, tuslet litt siden -94, også med konkurranser, uten å gå lei)
                  Mathias.... Soundman is alive
                  Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                  Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                  Comment


                  • #39
                    Må si meg enig her. Selv om jeg er genuint intressert, og har gjort rimelig mange store prosjekter, så kunne jeg aldri tenkt meg bilstereo som noe annet enn hobby.

                    Blande jobb og hobby på en slik måte hadde iallefall ført til at jeg ble utbrent.

                    Comment

                    Working...
                    X