Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereoanlegg - hvor skal jeg starte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Skal du ha noe som låter bra så må du også gjøre litt research. Er egentlig vanvittig mye å sette seg inn i.
    Hvis du ikke har dette på "hobby" basis. Så hadde jeg driti i en avansert spiller. Ser du ønsker mye her. Og for en spiller med de attributter så må du nok opp imot 10k navigasjon,skjerm,DVD er dyrt.
    Men hva med å integrere en iPad eller nexus pad. Da kan du laste med filmer, ha nett, navigasjon og diverse snacks. Dette vil da bli billigere. Men litt mere avansert. Trustno1 her på forumet hadde en nexus tab i rx8 n sin.
    Så Stilrent ut og praktisk
    I ogmed at du skriver at dette blir en stund til. Så ville jeg iallefall lest litt om det.
    Pad vil bli mere og mere brukt. CD spiller/DVD spiller vil garantert bortfalle

    Mvh kim

    Comment


    • #17
      Originally posted by kimafro View Post
      Skal du ha noe som låter bra så må du også gjøre litt research. Er egentlig vanvittig mye å sette seg inn i.
      Hvis du ikke har dette på "hobby" basis. Så hadde jeg driti i en avansert spiller. Ser du ønsker mye her. Og for en spiller med de attributter så må du nok opp imot 10k navigasjon,skjerm,DVD er dyrt.
      Men hva med å integrere en iPad eller nexus pad. Da kan du laste med filmer, ha nett, navigasjon og diverse snacks. Dette vil da bli billigere. Men litt mere avansert. Trustno1 her på forumet hadde en nexus tab i rx8 n sin.
      Så Stilrent ut og praktisk
      I ogmed at du skriver at dette blir en stund til. Så ville jeg iallefall lest litt om det.
      Pad vil bli mere og mere brukt. CD spiller/DVD spiller vil garantert bortfalle

      Mvh kim
      Hei =) gjort litt research og funne ut at mirorcast vil funke slik eg vil og får da alle funksjonene eg treng. Men må ha mobilen i nærheten.

      Takker for hjelp.

      Comment

      Working...
      X