Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynner, trenger tips til SQ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ugn View Post
    Hvis du hever gulvet ~10cm så får du greit volum. Mener jeg grovregnet selve hjulbrønn til 95L og hvis man hevet gulvet 20cm (som er flatt med låsen til bakluka) så fikk man +200L til der. Altså totalt nesten 300L.

    Jeg heva gulvet et sted rundt 10cm og slang en 18" nedi der, har ikke satt strøm på det enda så kan ikke si noe om kvaliteten
    men: Lukket kasse, stort membranareal, lite vandring på sub og EQ == BRA bass.

    Starter sånn:


    Og blir noe slik:


    I dashen får du plass til de fleste 3" og med litt jobb mange 4". Skal du over på 5.25" så må det moddes litt og det krever arbeid og erfaring for å få pent..
    Så fint å ren installasjon
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #17
      BTW. hvor fikk du tak i matchende teppe til bagasjen?
      - Kim Willerud
      Volvo V40 98'

      Comment


      • #18
        Biltema
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #19
          Biltema skinn/lær/hud/falsk skinn eller hva det er, er heller ikke så ille å se på
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #20
            Men hvordan fungerer det om man lemper en kasse øl a? Eller en verktøykasse.. For meg er holdbarhet viktigere enn utseende.
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #21
              Originally posted by ugn View Post
              Men hvordan fungerer det om man lemper en kasse øl a? Eller en verktøykasse.. For meg er holdbarhet viktigere enn utseende.
              Når jeg ser slikt tenker jeg aldri dayly driver

              Er det en?
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #22
                I mitt tilfelle er det absolutt en daily driver. Den skal takle campingturer, harryturer til sverige (dude, bor jo i halden) og innlasting av det meste jeg måtte finne på.
                Nå skal det sies at jeg ikke har noen erfering med skai/skinn, kan godt hende det tåler mer enn jeg tror. Har bare følelsen av at det er skjørt og vil være no dritt å reparere. Da er det enklere med filt føler jeg. Også matcher det greit med org.teppet
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ugn View Post
                  I mitt tilfelle er det absolutt en daily driver. Den skal takle campingturer, harryturer til sverige (dude, bor jo i halden) og innlasting av det meste jeg måtte finne på.
                  Nå skal det sies at jeg ikke har noen erfering med skai/skinn, kan godt hende det tåler mer enn jeg tror. Har bare følelsen av at det er skjørt og vil være no dritt å reparere. Da er det enklere med filt føler jeg. Også matcher det greit med org.teppet


                  Vi trekte vegger og tak samt stereovegg i russebilen med svart skai. Må si jeg ble mektig imponert over hvor lite skader den hadde etter russetiden. Det blir riktignok ikke fint når den først får skader, men mener på bilen gikk et år til med ganske ripefritt interiør

                  - Golf 3 "Wide & Low" Prosjekt

                  Comment

                  Working...
                  X