Announcement

Collapse
No announcement yet.

God dac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by hc_tk View Post
    Har heller ikke lest noe særlig om Muse DACen,men jeg tipper at denne er minst like bra som de aller fleste spillerne med optisk ut. Så jeg ville ikke vært vært bekymret!
    Har bare testet mitt oppsett så vidt i hjemmet, så blir spennende å få det ut i bilen.
    Har i grunnen byttet ut spilleren med Nexus 7, fått ny DSP og nye forsterkere, så tror ting vil endre seg ganske mye!
    Jeg syntes dette er spennende lesning at det nå begynner å dukke opp endel som kjører tilsvarende oppsett som jeg gjør.

    Personlig har jeg av prinsipp ikke brukt en standard bilspiller de siste par-tre årene. (i forrige bilen kjørte jeg ett fullt carputer opplegg og PXA-h700 , nå kjører jeg Nexusen + mosconi 6to8)
    Eneste utfordringene dette har skapt for meg er når jeg deltar på konkuranser siden jeg ikke har hatt CD spiller

    En god stund nå har jeg ment at mye vil endre seg på bilstereomarkedet de kommende årene. Vanlige spillere vil forsvinne og tableter vil overta (muligens vil det komme standariserte DIN-enheter med android? )

    Jeg tror heller ikke det er alt for lenge før vi vil se tilsvarende orginale løsninger for nye biler (mulig dette allerede finnes uten at jeg kjenner til det ? )

    Uansett så er det mye endringer som skjer her, både tablet teknologien og ikke minst den planlagte stengingen av FM båndet. Her tror jeg også DAB som så mange snakker så fint om vil bli ett blindspor. Mobilt bredbånd er på full fremmasj med priser i fritt fall.

    Dette gjør også at steaming vil være fremtidens radio, og ikke DAB. Streaming og konstant nett-tilgang har utrolig mye mer fleksibilitet enn enn hva en DAB-radio vil kunne gi.

    Comment

    Working...
    X