Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke nettsteder er billigst i norge og USA? DD, Rockford, Hifonics.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cossiemk1 View Post
    Kunne skaffet deg en sånn GZPA 1.4000D til en fin pris jeg, men innlegget blir vel slettet før du får lest det :P
    Ingen skal slette noe. Men skal du operere som selger på dette forumet må du forholde det til de retningslinjene som er satt.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
      Ingen skal slette noe. Men skal du operere som selger på dette forumet må du forholde det til de retningslinjene som er satt.

      ******** *kremt :P
      E L U T S T Y R

      Comment


      • #18
        Originally posted by ThomasEK View Post
        ******** *kremt :P
        E L U T S T Y R
        Ikke slettet, bare sensurert
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #19
          Prøvde bare å terge deg litt Pål

          Comment


          • #20
            Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
            Ingen skal slette noe. Men skal du operere som selger på dette forumet må du forholde det til de retningslinjene som er satt.
            Vel, tenkte mere på det første innlegget mitt i denne tråden jeg, som plutselig ikke er her lenger
            Jeg har ikke fått vite hvorfor det ble slettet... Skal jeg selge ting så legger jeg dem under "til salgs" delen.

            Comment


            • #21
              Er sikkert noen som er imot deg Cossie :P Syns nå ikke det innlegget var så værst..

              Hvorfor RF eller Hifonic?? Hvorfor ikke noe bedre som gir mere for pengene?? Blir kanskje vanskelig med de prisene Hifonic har, men RF er ikke helt verdt pengene synes jeg.
              Har sett deg skrive verre ting xD

              Comment


              • #22
                Jeg slettet det da jeg har hørt samme visa så utrolig mange ganger før. Så fort noen nevner RF så er en viss person der med samme leksa, og det blir bare for dumt i lengda. RF er ikke så forbanna dårlig som flere skal ha det til, det er bare et mainstream merke.
                Er ikke noe poeng i å gjenta dette i hver tråd der RF blir nevnt, selv om man har noe i mot det merket. Og generellt å være negativ til alt folk har kjøpt og skal bruke. Totalt unødvendig!

                Og samme emne er blitt tatt opp over PM for en god stund siden, så derfor velger jeg å ikke ta det over PM denne gangen så andre og ser hva som foregår.
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #23
                  syns DD er greit billgt jeg i norge, forhandlerene her av dette merket er topp of the line sjå meg ivertfall har handlet ein del sjå dynabel å autodesign å judis bilstereo å her er det bare å gi tommelen opp te dem ivertfall, ser jo DD koster jo fler 1000apper mer i sverigie der borte koffer?
                  øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cossiemk1 View Post
                    Kunne skaffet deg en sånn GZPA 1.4000D til en fin pris jeg, men innlegget blir vel slettet før du får lest det :P
                    Send meg en PM vel?
                    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by vwperformance View Post
                      DD koster jo fler 1000apper mer i sverigie der borte koffer?
                      Mulig vanskelig å forstå, men er noe som heter valutakurs, lønnsnivå og generelt at det et dyrere å drive i norge.
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ugn View Post
                        Mulig vanskelig å forstå, men er noe som heter valutakurs, lønnsnivå og generelt at det et dyrere å drive i norge.
                        Så derfor er DD dyrere i Sverige? Tviler på at det er grunnen men...

                        Comment


                        • #27
                          Har vel noe med at den norske krona er sterk mot den svenske. Kursen mot dollar er høyere for svenskene en norbaggarna..
                          Ole Petter Holelien
                          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                          Comment


                          • #28
                            joda, men tror ugn misforsto og trodde Vwperformance mente hvorfor norge har dyrere enn svensker :P

                            I sverige er DD dyrere enn norge med et par tusen, litt merkelig med tanke på at det er billigere å drive der borte. Men ja, valutakursen har jo litt å si. Men den er bare på 0.86. Altså 100norske er 86 svenske...

                            Comment

                            Working...
                            X