Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke nettsteder er billigst i norge og USA? DD, Rockford, Hifonics.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke nettsteder er billigst i norge og USA? DD, Rockford, Hifonics.

    Alltid greit og vite hvor det er billigst, og jeg trenger litt hjelp til og kartlegge de billigste nettbutikkene, som SELVSAGT er til og stole på og har et godt rykte.

    Jeg er på utkikk etter enten Digital Designs eller Rockford Fosgate forsterkere, muligens Hifonics.
    Tenker på DD M4/M4a, Rockford T2500-1bdCP, og Hifonics Colossus.

    Jeg ser at Hifonics er veldig billig hos www.sonicelectronix.com
    Rockford var heller ikke så værst hos sonic.

    Hifonics: http://www.sonicelectronix.com/item_...-Colossus.html

    Rockford: http://www.sonicelectronix.com/item_...010-Model.html

    Også finner jeg ingen som selger DD "billig" i usa, som jeg vet er seriøse og jeg kan stole på.

    Jeg har en pekefinger på DD M4, men hva mener dere? Jeg har hatt en Hifonics forsterker før, og det virket som en god og solid forsterker, og de er billige!! Og Rockford leverer jo suverene forsterkere.

    Hjelp meg, med sider fra både norge og utland.
    Last edited by Larsi; 05-02-2013, 02:53.
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

  • #2
    Om det er DD du vil ha så ta kontakt med Dynabel. Det er dessverre ikke stort og hente på å bestille fra utlandet da kvalitet koster.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Groud Zero er et bra alternativ, som i Norge er blandt de billigste i Europa. Greit å ha reklamasjonsrett og garanti på slike varer
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Vel... Hifonics er billig, og jeg vet at forsterkerene deres er helt kurante til prisen.
        Rockford har jeg lenge vert skeptisk til, men føler at de har tatt seg litt opp i det siste.

        Dynabel er vel igrunn den eneste jeg vet om, som selger DD til kurante priser.

        Har hatt GZPA 1.8000D tidligere.. så med tanke på pris og effekt, og at jeg kommer til og bruke DD høyttalere i bilen, så vil jeg nok gå for DD.
        En GZ forsterker vil koste meg 10 store (GZPA 1.4000D), og det samme vil nok DD M4.
        Forskjellen blir at GZ leverer (begge oppgitt i 1ohm) 3100W @ 13.8v, og DD leverer 3200W @ 12v (ifølge DDAudio.com)
        Om det stemmer at det er på 12v, vet jeg ikke. Men igjen er det greit og ha mye i samme merket
        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

        Comment


        • #5
          Må vet jeg ikke hvor du har tenkt å beStille dd forsterkeren fra men jeg vet hva den kommer til å koste veil. I Norge. Og det er langt over 10 store. Den nye gz 4kw blokka koster ikke mer enn 8store veil.
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #6
            Da er du i tilfelle 2 høvdinger billigere enn bilstereosenteret, jeg gikk bare inn der og sjekket opp GZ.
            Men da begynner prisen på 4kw GZ og ligne noe
            Har j*vlig lyst på DD M4, men jeg vet at GZ`n er god nok.
            Også kommer Hifonics med sin 3200w til bare rundt 4000.- levert på døra og frister
            It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
            Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cossiemk1
              Hvorfor RF eller Hifonic?? Hvorfor ikke noe bedre som gir mere for pengene?? Blir kanskje vanskelig med de prisene Hifonic har, men RF er ikke helt verdt pengene synes jeg.
              Hvis du ser på prisene til Hifonics å hva de faktisk leverer, så er Hifonics et bra merke. Elementene syns jeg var elendig, men forsterkerne deres var ganske så gode Har prøvd en 4 kanaler og 2 monoblokker, å de spiller fint + har kontroll. Ene monoblokka slet litt, men da var den koblet på en Fi BTL N3 og blokka var vel for liten + ikke fikk nok strøm :P Så den hørtes litt anstrengt ut og begynte clippe når du dro på litt...

              Men ellers vil jeg si at Sonic Electronix har utroli god kunde support selv om de er på andre siden av atlanteren! Jeg stoler blindt på de.. Bestiller når de har gode tilbud osv.

              Tips til trådstarter: Under superbowl så har de grisebillig STINGER Dempematter og STINGER 52mm2 kabel sett. 1000kr inkl frakt + moms for 9 kvm dempematter og 1200kr inkl frakt for 52mm2 kabelsett med Anl sikrings holder og sikring + kabelsko.

              Comment


              • #8
                Høres bra ut, ThomasEK! Det blir nok en bestilling med dempematter hvertfall. Og det var på Sonic? Når er superbowl?

                Forresten så fant jeg dette ang GZPA1.4000DXII:
                Actually measure power output for 2Ω at 1%THD data is 2080W, But 2400W
                shown on manual. For 1Ω at 1% THD data is 3176W. But 4000W shown on
                manual.

                400w og 800w avvik i 2 og 1 ohm, ikke det værste det vel?
                Last edited by Larsi; 05-02-2013, 12:08.
                It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                Comment


                • #9
                  Komisk nok så kommer jeg ikke innpå sonic sine sider nå :P Sikkert noe oppdatering eller noe..

                  Men Superbowl startet sist søndag, Viasat 4 har jo reklamert om det lenge nå :P Inne på startsiden til sonics så har de en reklame banner med Superbowl tilbud, trykk innpå der så har de mange gode tilbud nå

                  Comment


                  • #10
                    Ser at jeg har bomma kraftig på den Stinger dempemattene.. 33 Sq. Ft. = 3 kvm ikke 9kvm. så da er fortsatt Silen Coat billigere i norge... Sry :P Tenkte 3 feet = 1m...

                    Men Stinger kabelkittet er jo fortsatt billig da

                    Comment


                    • #11
                      Ja, da var de dempemattene ikke fullt så billig lengre
                      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                      Comment


                      • #12
                        Kan lønne seg å spørre etter tilbud på norske sjapper. Da er det ikke så mye å spare på å kjøpe i utlandet lenger og du får i tillegg supporten fra norske forhandlere
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #13
                          http://www.mds.se/product.html/digit...tegory_id=2602

                          DD M4a koster 25000 svenske, og i usa koster den $2449, som fort blir rundt 17-18k norske inkl frakt og mva.
                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • #14
                            Ja, det strømmer plutselig inn tilbud og forslag fra forskjellige nettbutikker på pm etter jeg startet denne posten
                            Det setter jeg faktisk stor pris på, det viser at de tar seg tid til og hjelpe kunder. Og ingenting er bedre enn det!
                            It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                            Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

                            Comment


                            • #15
                              Kunne skaffet deg en sånn GZPA 1.4000D til en fin pris jeg, men innlegget blir vel slettet før du får lest det :P

                              Comment

                              Working...
                              X