Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp en nybegynner med valg av sub/forsterker!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    lydibilen.no
    FI SP4
    LIB
    Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
    DD4LIFE

    Comment


    • #17
      I linken der stjernene er skal det stå E#L#U#T#S#T#Y#R uten firkanter
      Spiller: Pioneer p6600DVD
      Frontsett: Seas Lotus Performance
      Sub:Morel Elate Sw10

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ninjabilly View Post
        Jammen da skal jeg forhøre meg litt rundt etter spiller ;p


        Det å putte begge settene i framdørene har jeg relativt dårlig trua på. Men jeg skal se på det når jeg kommer hjem, Volvo har jo så store dører at det skal la seg gjøre tenker jeg! Siden det ikke er noe "premade" i dashen.

        Det faktum at du har trua på disse settene gjør meg nesten litt lykkelig :]

        Men ja, jeg har jo 6x9 i hattehylla. hadde de vært noen andre steder så hadde jeg nok mest sansynelig bare klødd meg i hodet. Hvis jeg river dem ut så har jeg 3 store hull ned i bagasjen, og hvis jeg da invisterer i det som Custom anbefalte og bygger båndpass kasse under hattehylla så tror jeg det vil bli helt sykt med trykk i kupe'n! x)


        Tusen takk for hjelpen! <3
        Det går bra det så sant du har plass Fres ut to ringer, gjerne sammen som et 8-tall kan du si Og fest ringene skikkelig i døra, gjerne demp innerplata med dempematter! Men hvis du vil så går det greit å ha et sett baki

        Det høres bra ut!

        Bare riv døm ut Det virker som noe dritt elementer og du får mye bedre lyd av båndpasskassa. Føler du at båndpass blir vanskelig å lage kan du lage med bassport Ta gjerne å demp hattehylla med Silent Coat eller Vibra fra lydibilen.no

        Ikke noe problem! Bare å spørre mer hvis du lurer på noe! Vil gjerne vite ossen det går med prosjektet videre!
        You know, Im all about that bass...

        Comment

        Working...
        X