Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsikring av anlegg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by krslae View Post
    . Har noen sjekket hvilken betyding delkasko har i denne sammenhengen? Det dekker bilbrann og frontrute (med halve prisen i egenandel), men jeg tror det skal dekke noen tyveriscenarier også
    Delkasko forsikrer bilstereo og annet fastmontert utstyr opp til 10 tusen kroner + opp til 5 tusen på personlige gjenstander (mobil, ipod, bærbar pc etc.)
    Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

    Comment


    • #17
      Originally posted by trustno1 View Post
      At det fungerte i ditt tilfelle betyr ikke at det vil være lønnsomt i alle tilfeller.

      Men for all del, jeg ser poenget med forsikring og mener ikke at det alltid er noe tull.
      Men jeg vet også at statistisk sett vil det aldri lønne seg å forsikre noe. Derfor er jeg svært kritisk til hva jeg selv vil forsikre.

      Blir i praksis som å spille på lotto, bare at isteden for gevinst så unngår man tap dersom man skulle være så heldig å "vinne"
      Spørsmålet her var vel hva forsikringen dekket. Og den dekker verdier opp til fastsatt sum, uavhengig av hvordan det oppnås. Og man må selv spørre deg selv, hvor går grensen for hva man har råd til å tape. 1500 i året for 100 000 fant jeg ut at det var verdt det for meg.
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment


      • #18
        I Kristiansand måtte en vise bilen til gjensidige takstmann før en får forsikret utover 10k, dette for de skal se og ha dokumentert hva som er i bilen når den forsikres. Ble anbefalt som Joakim sier å bygge diskret. Premiene varierte om det var veldig eksponert kontra skjult installasjon.

        Comment

        Working...
        X