Announcement

Collapse
No announcement yet.

3veis front sett..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by hc_tk View Post
    var litt beskjeden i uttalelsen min fordi jeg aldri har hørt dem.. så aner ikke hvordan de er, men jeg vet at 3w2ene er gode!
    Jeg får virkelig håpe de er bedre, hvis ikke har focal gjort en ræva jobb hehe
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #17
      Men feks to stk sws8 ett annet sted i bilen og 6,5" seas referens i dørene og seas diskanter. Det er vell ett bedre alternativ. Ihvertfall billigst for meg. Og gjerne lettere og få bra bass og mellomtone. Vil ikke ha 4veis. Blir litt over kill.

      Comment


      • #18
        Originally posted by mx_power View Post
        Men feks to stk sws8 ett annet sted i bilen og 6,5" seas referens i dørene og seas diskanter. Det er vell ett bedre alternativ. Ihvertfall billigst for meg. Og gjerne lettere og få bra bass og mellomtone. Vil ikke ha 4veis. Blir litt over kill.
        Tror nok det lureste alternativet ditt er HV200 sammen med en god 3-4" mellomtone (f.eks HL70, HV100, 3W2). HV200 er en midbass av skikkelig kaliber
        Honda Civic
        Audison Thesis

        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

        Comment


        • #19
          Av type så kraftig kaliber at den kan brukes til sub bass?

          Comment


          • #20
            Originally posted by mx_power View Post
            Av type så kraftig kaliber at den kan brukes til sub bass?
            Du skal ikke ha subwoofer utenom?

            Da blir det en litt annen sak
            Honda Civic
            Audison Thesis

            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

            Comment


            • #21
              Originally posted by hc_tk View Post
              Disse kan fint deles til 180hz uten problemer. Erik andre deler de vel på 140!
              Stemmer at jeg deler den på 140hz, jeg har til og med bare 6db bratthet. Dette elementet spiller ikke flatt lenger ned enn 180hz så jeg overlapper med midbassen som går opp til 200hz. 140hz på mellomtonen gjør bare så det virker som lyden kommer fra frontruta og ikke fra gulvet, også lenger ned i frekvens. Midbassen sørger for det tonale er riktig, blir fort alt for tamt uten overlapp på midbassen.
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment

              Working...
              X