Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger anbefalling av bass til ein Volvo S60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dag sender vel med posten, så du trenger ikke avskrive han helt.

    Ellers klarer du sikkert å lage ei brukbar kasse selv.

    35L kasse vil denne fungere bra http://www.mamut.net/controls/shop/s...nabel&pid=4544
    Jeg har forøvrig en pent brukt sånn audio system tilsalgs om det kunne være interesant
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #17
      Originally posted by shammers View Post
      Dag sender vel med posten, så du trenger ikke avskrive han helt.

      Ellers klarer du sikkert å lage ei brukbar kasse selv.

      35L kasse vil denne fungere bra http://www.mamut.net/controls/shop/s...nabel&pid=4544
      Jeg har forøvrig en pent brukt sånn audio system tilsalgs om det kunne være interesant
      Basselementet kan være interessant. Eg skal sjekke opp litt. (men har du andre som vil ha det, so berre selg det til dei)

      Comment


      • #18
        du får sende på en pm om det skulle bli aktuelt eller om det er noe du lurer på ang. den.
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment


        • #19
          Det vart ein liten køyretur til Sverige og heimatt idag. (866km)
          Var innom tvboden og fekk eit bra tilbtud på Morel Ultimo 12" og ei lukka kasse, so da vart det kjøp!
          Kjøpte og din-phono overgang og signalledning, so no får eg satsa på fint vær og at det ikkje er altfor vanskeligt å få ut spiller og å legge kabler.

          Comment


          • #20
            Eg ga 4700,- med ei lukka kasse. Kassa er på ca 28 liter. Er nok litt lite, men var ikkje akkurat masse forskjelligt å velge imellom.
            Eg kjenner litt til Morel. Har eit kompnentsett liggande. (5,25" Hybrid Ovation)
            Vart ikkje akkurat i dårligare humør når eg googla "Morel Ultimo" etter at eg kom heimatt igår!

            Comment

            Working...
            X