Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 Subber med dual 0,7ohm blir 1 ohm koblet sammen pga box gain?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eksisterer gjør de nok, men ikke i et stort antall og ikke til god pris i USD. De fleste av dem er her i Europa.
    Hvis du klarer deg med litt mindre effekt, så hadde Hifonics jo en bra 5kw som du sikkert kan skaffe rimelig "over there"...
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #17
      Kan sjekke om jeg finner D7 til salgs i Finland om du vil?
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #18
        Ja XX Goliath har jeg tenkt på. Og blir nok en slik hvis jeg ikke finner noe bedre.

        Gjerne det Hifonic, evt om du kan gi meg noen linker til forum så kan jeg ta en titt selv.
        Last edited by Dammed; 12-06-2011, 14:31.
        Mvh. Damir

        Comment


        • #19
          Hadde sjekket selgeren nøye om jeg skulle kjøpt brukt amp fra USA for over $1000. Har kjøpt to forsterkere brukt fra USA, og av dem har 100% vært defekt. Ikke helt, riktignok, men gåen kanal på begge to.

          En kompis har kjøpt to brukte DD-elementer som begge var defekt.

          Du har sett Big Bang Theory-episoden der inderen skal selge en FUBAR iPod på eBay som "slightly used"? Det virker som om nivået ligger litt der...

          Comment


          • #20
            hehe ja har sett den episoden. Jeg kommer til å betale med mastercard via paypal pluss så sjekker jeg selgeren godt. Har selv kjøpt par brukte ting deriblant den colossus forsterkeren og alt mitt har fungert bra. Men hvis ikke så hjelper paypal og mastercard.
            Mvh. Damir

            Comment

            Working...
            X