Announcement

Collapse
No announcement yet.

Strekke strømkabel under bilen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har noe med at man ikke skal rote for mye rundt sikkerhets utstyr. Fester du kabler til bremserøra, så kan det med tiden svekkes som gjør at du får en lekkasje, og en lekkasje på bremsesystemet er lite kjekt når du kjører rundt. Eller at det samme skjer men med bensin røret og at kabelen kortslutter og klarer å antenne bensina. Lite kjekt.

    Husker ikke hvem det var, men det var en som lagde skinner under bilen som holdt kablene på plass. Det bør vel ikke være et problem med å ha en kabel under bilen. Mange originale biler har det på visse steder, min bla. Problemet er vel heller å gjøre det skikkelig og ikke legge dem i nærheten av bremse og bensin rør.
    Mvh. Damir

    Comment


    • #17
      Strips av god kvalitet sprekker i kulde jo. Og selv om strips er UV bestandig og sitter ''sinnsykt'' gjør ikke strips som har vært der noen år dette. De blir sprøe enten du vil det eller ei.

      Ser ikke problemet med å trekke inne i bilen, liten tvil om at kabelen har det bedre der? Mindre jobb? Njaa.. ikke hvis du skal trekke den ''ordentlig'' under allikevel.. Alle klamrene og gud veit ikke hva.

      Min mening bare:P
      Audi A3 2002 1,9 130 hk TdiQuattro

      Comment


      • #18
        Kan bare prate av egen erfaring, men på A4'n så stripset jeg den under bilen pga det var håpløst å få den gjennom torpedoveggen på denne (dobbel vegg). Har til gode å se at noen av de har falt av enda. Har vært der flere år nå, og her jeg bor blir det rimelig kaldt om vinteren.

        Den har det sikkert bedre inne i bilen, men det er jo drøssevis av kabler i motorommet som blir utsatt for vær og vind, disse tåler jo dette.

        Comment

        Working...
        X