Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bytte bilstereo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Etter du skrur av spilleren må du trykke på en knapp som heter disp/scrl da forsvinner demoen, dette står greit beskrevet i MANUALEN

    Det med muten er jeg ikke sikker på hva kan være? kanskje er noen på forumet som bor i nærområdet som er snille og hjelper deg med den saken?

    Comment


    • #17
      Tusen takk for all hjelp, tror jeg har fixa det. det var en gul ledning som gikk ut av spilleren, men ikke inn i noe, denne var litt ødelagt, må ha skrapet den på metallet når jeg puttet den in, kjørte litt isolerings teip rundt den, og nå virker mute iværtfall, men får fortsatt ikke skrudd stereoen helt av. den lyser fortsatt og viser klokke slett og dato (helt på jordet både dato og tid da hehe) men dette er kanskje normalt? trodde den skulle bli helt uten strøm, når man trykker på off.

      Comment


      • #18
        Det er nok ikke normalt. Er Strøm + og konstantstrøm som er blitt byttet om her. det vil si at spilleren konstant står på med funksjoner som ikke trengs, og funksjoner som minnet slettes når den skrus av. Dette forandres enkelt ved å bytte om der disse 2 ledningene står i ISO kontakten
        /// BIS

        Comment


        • #19
          hmm men den skrur seg jo helt av når jeg skrur av bilen da..men er det de der 2 koblings ledningene jeg må bytte om? (de 2 brikkene som leder alle de små farge ledningene sammen) eller er det en av de 2 små farge ledningene som er feil? (alle går inn i sin egen farge)

          Comment


          • #20
            Hmmm, da ble jeg litt rådløs... Er spilleren "på" når du skrur den "av" eller bare lyser den og viser klokken? Kan være innstillinger...
            /// BIS

            Comment


            • #21
              den bare lyser å viser klokke slett når jeg trykker på off knappen i (slutter å spille musikk osv).. når jeg skrur av bilen, blir den helt svart.uten noe klokke / lys (som andre spillere jeg har hatt, når man trykker på off)
              Last edited by Marry; 30-05-2011, 18:30.

              Comment


              • #22
                åååja, men da er det nok bare noen innstillinger som må gjøres rot litt i manualen, så finner du løsningen der
                /// BIS

                Comment


                • #23
                  ok Tusen takk! nå følte jeg meg lettet, hvis det er normalt så skal den bare få lov til å lyse hehe!

                  Comment

                  Working...
                  X