Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finer til basskasse?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeg ville gått for 18mm hvis ingen av flatene er veldig store.
    Evt. så vil en 3 x 3cm list gjøre underverker som avstiver.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

    Comment


    • #17
      Okei, huff. har bare 12mm plater. men, hehe, muligens veldig jalla. men funker det og lime/skru sammen to 12mm plater ? slik at det blir 24mm?
      Last edited by jhabak; 22-04-2011, 18:13.

      Comment


      • #18
        Originally posted by jhabak View Post
        Okei, huff. har bare 12mm plater. men, hehe, muligens veldig jalla. men funker det og lime/skru sammen to 12mm plater ? slik at det blir 24mm?
        Ja, det går fint

        Comment


        • #19
          Men å laminere er ikke lett. Du trenger mmange tvinger el.
          Min erfaring iallefall.
          Bmw e34 520:
          Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

          Comment


          • #20
            Viktig å få festet disse godt sammen ja. Om ikke så risikerer du å gjøre mer skade enn nytte (ulyder etc om platene vibrerer mot hverandre)
            Bruk mye lim og sett noe tungt oppa feks.

            Men hvorfor ikke bare bruke MDF isteden? Billigere og enklere

            Comment


            • #21
              Okei, takk for hjelpen! grunnen til at jeg bruker finer er fordi jeg skaffer det gratis!

              Men, jeg må også spørre om noe annet. Noen som har noen mål på en 60L kasse(lukket) som vil passe i en A4 B5 STV?

              Comment


              • #22
                mål av bagasjen hadde vært veldig fint du kan bruke denne siden til å få opp riktige mål.du må jo også legge på noen liter, men det kommer jo ann på hva slags element eller elementer du skal ha og hvor mye di tar http://graph.flexunits.com:8080/BoxBuilder2.htm er innvendig liter den måler mvh kim

                Comment


                • #23
                  Takker: ) skal ta noen mål litt seinere idag. men, skal ha 2stk dynabel DY9412. MEN, noen som vet om dette ville spillt best i lukket eller porta kasse? Jeg hører generelt mest på Techno/trance, og rock :P. Det er jo klart at lukket kasse er lettest å bygge!

                  tips mottas med stor takknemlighet

                  Comment

                  Working...
                  X