Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scan speak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by hc_tk View Post
    kommer helt ann på det. hvor skal det monteres? ville 12m og 15w blitt montert samme sted?
    15w må ha større volum enn 12m osv.
    Tenkte på dash'n
    Scan Speak

    Comment


    • #17
      hvis du har plass til å lage kasse på noen liter, så ville jeg absolutt gått for 5".
      Hvis jeg var deg ville jeg også sett på wavecore og SB acoustics som trives i små lukkede kasser og får mye skryt! Disse er også mye billigere enn scan speak.
      Last edited by hc_tk; 17-04-2011, 22:06.
      Prosjekt SQ Audi A3

      Comment


      • #18
        De som var plan å få laget til noen småe kasser der, men for se hva jeg har å jobbe med når jeg kommer under der =)
        Scan Speak

        Comment


        • #19
          12m kassene skal være på 8dl til en liter ca, jeg har f#1 frontsettet og har laget enliters kasser, mens 15w trenger mange flere liter, men vet ikke hvor mange
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

          Comment


          • #20
            Originally posted by simso View Post
            12m kassene skal være på 8dl til en liter ca, jeg har f#1 frontsettet og har laget enliters kasser, mens 15w trenger mange flere liter, men vet ikke hvor mange
            Vi for se når jeg ser hvor stor plass jeg har under der, har jeg plass til det blir de nok 15w.. men viss ikke så blir det nok 12m.. skal byne med det om ikke så lenge, trenger bare bilen til noen gjøvik turer først
            Scan Speak

            Comment

            Working...
            X