Announcement

Collapse
No announcement yet.

smeller noen ganger i høytallerene når jeg bytter sang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Aleksand3r View Post
    Sony CDX-L450
    Lån en spiller av en kompis og prøv med den, vil tro feilen sitter i spilleren og ikke kablene.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #17
      om man låner en spiller uten å feilsøke å evnt finne feilen er det godt mulig at den lånte spilleren kan ryke...og det er jo lite lurt.

      OM det er en feil ellers i anlegget...noe man ikke vet før man sjekker..

      Comment


      • #18
        Hvis det sier plopp i høyttalerne ved av/på slag, uten motor i gang, så er sansynligheten for at det er spilleren overhengende. Men man kan jo begynne med å teste èn og èn av lederne i signalkablen og evt. bytte om på de. Vedvarer feilen så ville jeg prøvd en annen kabel eller spiller. Men prøver du ny spiller, så kan du skru på anlegget uten RCA kablene, og sette de i etter anlegget er skrudd på. Da jorder hvertfall ikke forsterkeren gjennom disse ved påslag.

        Det er begrensa hvor galt man kan koble en fosterker, den gir tross alt fra seg lyd i form av musikk

        Er du usikker, få noen som har greie på det til å hjelpe deg, så slipper du å gjøre noe galt.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #19
          jeg har en sånn "plopp" når jeg skrur av anlegget... Det er forsterkern min, helt garantert.. kjøpt en monoblokk nå og da er "ploppen" borte...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Henning- View Post
            jeg har en sånn "plopp" når jeg skrur av anlegget... Det er forsterkern min, helt garantert.. kjøpt en monoblokk nå og da er "ploppen" borte...
            Det har faktisk jeg og, og det tror jeg er jordingsbanene mine som er brent
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #21
              hehe. skal ikke se bort i fra det gitt men men

              Comment

              Working...
              X