Announcement

Collapse
No announcement yet.

bygging i en volvo 240 sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    også ta bort den 5mm spon/papp veggen på bakseteryggen inni kofferten.
    Denne kan lage MYE skrangel! :P
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #17
      Originally posted by Akilles View Post
      også ta bort den 5mm spon/papp veggen på bakseteryggen inni kofferten.
      Denne kan lage MYE skrangel! :P
      Stoppe mye av bassen fra å komme frem gjør den også...

      Comment


      • #18
        vza<

        okei, da få jeg se hva jeg gjør for noe er iallfall møkka lei av å ikke ha så mye plass baki der, så blir kasse under hatte hylla håper på hell å lykke te detta xD

        Takker for alle svar

        Comment


        • #19
          Originally posted by Akilles View Post

          Refleksrør bør brukes vist ikke får du ikke noe frekvensgang pga manglende tuning på røret
          Nå er jeg spent på hva du mener?
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #20
            tror han sikter til avrunding i porten for å unngå portstøy. men hvem vet:P

            vi bygga en kasse med 2x12 bakovervendt og må få si at jeg skjønner ikke at noen har hatt problemer med å få frem bass i en 240, vi brukte de rimeligste pioneerene fra den tiden(omtrent samtidig som tsw-3000SøPpeL kom)

            prøvde med en enkel 10" pioneer også å det ga da futt det og
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • #21
              Originally posted by Erik André View Post
              Nå er jeg spent på hva du mener?
              mener bassrefleks rør, du tar jo ikke bare vanlige rør og tror du ikke kommer unna portstøy gjør du vel?
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

              Comment


              • #22
                Originally posted by Akilles View Post
                mener bassrefleks rør, du tar jo ikke bare vanlige rør og tror du ikke kommer unna portstøy gjør du vel?
                hva har dette med frekvensgang og manglende tuning å gjøre?

                Ro ro ro din båt... Et annet sted

                Du siterte en som sa han hadde lukket kasse... dette har vel ikke noe med vanlige rør og bassrefleks rør å gjøre!
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #23
                  Originally posted by xvegard91 View Post
                  hmm...Åssen trur dere at finne plate hadde funka da?..Men hvis jeg skal lage port igjennom ski luka, skal da refleksrøret stikke inn i kassa eller skal det bare være hull igjennom ski luka?
                  den kassa jeg har nå er lukket da..hmm ..
                  Takker for svar
                  Erik Andre: Da bør du nok enten fikse deg briller eller lese hele tråden.
                  Han hadde hatt lukket kasse, men lurte på porta kasse.
                  Og jeg forklarte i grove trekk at han ikke bare kunne ha ett hull for en "port"
                  Jeg svarte og forklarte kanskje litt for hurtig ang port og slikt.


                  Ja jeg kan ro som faen om det er det står om, men er for lat
                  Last edited by Akilles; 27-11-2010, 14:45.
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • #24
                    asd

                    Hei
                    her har vi resultatet etter kasse byggina, har igjen å legge svart filt rundt den og prøve den, så håper den funker Men takker for hjelpen alle sammen
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X