Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dyr vs. billigere heaunit (cd-spiller)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Stemmer bra det, hva gir du evt?

    Ser ut til at jeg har 10 bånd EQ, tidskomp og hp, lp eller bp-filter...
    R-Design

    Comment


    • #32
      Du kommer jo ganske langt med det..
      Sender en pm jeg!
      Bmw e34 520:
      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

      Comment


      • #33
        Originally posted by Buoyen View Post
        Stemmer bra det, hva gir du evt?

        Ser ut til at jeg har 10 bånd EQ, tidskomp og hp, lp eller bp-filter...
        Send gjerne info om denne og pris på PM til meg også Forsterkeren altså...

        Comment


        • #34
          Kom over denne på finn:
          http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=25603982

          Bra pris, snakker ikke norsk og må betales på forskudd... mmm skeptisk

          Noen her i Oslo som henter den? Jeg kan godt kjøpe den
          R-Design

          Comment


          • #35
            Bestill deg denne isteden: http://www.pixmania.com/no/no/493883...-usb-sd-d.html

            Comment


            • #36
              jeg merka størst forskjell på lyden me en gang jeg bytta spiller, renere lyd i mellomtonen, klarere diskant å bassen er renere, hører trommene bedre med kenwooden enn med pioneeren jeg hadde, like lett å drive med som pioneeren, eneste er at du må ha pc for å bruke instruksjons manualen, er på cd
              har ikke fått justert så mye enda men...
              Lars Ole Spitalen
              bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
              anlegg: DD, mtx, kenwood
              skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

              Comment


              • #37
                Originally posted by KnutR View Post
                Oi, det ser jo ut til å vøre kjempebillig? Er pixmania et norsk-registrert selskap slik at det er vanlig reklamasjonsrett og sånt?

                Originally posted by saab9000 View Post
                jeg merka størst forskjell på lyden me en gang jeg bytta spiller, renere lyd i mellomtonen, klarere diskant å bassen er renere, hører trommene bedre med kenwooden enn med pioneeren jeg hadde, like lett å drive med som pioneeren, eneste er at du må ha pc for å bruke instruksjons manualen, er på cd
                har ikke fått justert så mye enda men...
                Hvilke spillere var dette?
                R-Design

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Buoyen View Post
                  Oi, det ser jo ut til å vøre kjempebillig? Er pixmania et norsk-registrert selskap slik at det er vanlig reklamasjonsrett og sånt?
                  Juridiske meddelelser

                  PIXMANIA S.A.S

                  Pixmania.com

                  Ansvarlig redaktør : Jean-Emile ROSENBLUM


                  Hovedkontorets adresse :
                  PIXmania
                  183 rue du Chevaleret
                  75013 Paris
                  Tel : 23 50 03 87 (0Lokaltakst)
                  E-Mail :kundeservice@pixmania.com
                  vår Kundeservice er til din disponsisjon fra mandag til lørdag fra kl 09:00 til 18:00.

                  Nummer i handelsregister: RCS 352 236 244 000 13 APE 524 Z (Paris)

                  Kapital : 19.033.875€
                  Norske rettigheter kan du se langt etter ved å handle fra pixmania desverre..


                  http://avforum.no/forum/produkt-pris...-unna-mad.html

                  http://prisguide.hardware.no/butikker/251
                  [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Buoyen View Post
                    Oi, det ser jo ut til å vøre kjempebillig? Er pixmania et norsk-registrert selskap slik at det er vanlig reklamasjonsrett og sånt?



                    Hvilke spillere var dette?
                    kenwood kdc 6047u som jeg tipset om før i denne posten

                    har fått et problem med remoten, men ringte kundeservice, å skal sende den inn, får mest sansynlig ny, var en annen som sa de var flinke med garanti og slik
                    Lars Ole Spitalen
                    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
                    anlegg: DD, mtx, kenwood
                    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Haakon O View Post
                      Norske rettigheter kan du se langt etter ved å handle fra pixmania desverre..
                      Nja:

                      http://www.dinside.no/832962/pixmania-skurk-eller-engel

                      Meeeen. Jeg hadde ikke kjøpt noe derfra...!

                      Comment


                      • #41
                        Ikke noe nja, du har rett og slett ikke 5 års reklamasjonsrett som ved norsk lov når du handler hos pixmania. 1 års garanti fra produsent, og i noen tilfeller 1 år ekstra fra pixmania. Etter det så er du up shit creek without a paddle som det heter på fint amerikansk.

                        Sier ikke de er verre enn hva som helst annet kjøp fra nett/ebay f.eks, men rettigheter som å handle i en norsk butikk har man ikke. Som var svaret på spørsmålet om det var vanlig reklamasjonsrett og sånn.
                        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Haakon O View Post
                          Ikke noe nja, du har rett og slett ikke 5 års reklamasjonsrett som ved norsk lov når du handler hos pixmania. 1 års garanti fra produsent, og i noen tilfeller 1 år ekstra fra pixmania. Etter det så er du up shit creek without a paddle som det heter på fint amerikansk.

                          Sier ikke de er verre enn hva som helst annet kjøp fra nett/ebay f.eks, men rettigheter som å handle i en norsk butikk har man ikke. Som var svaret på spørsmålet om det var vanlig reklamasjonsrett og sånn.
                          Jeg mener da å ha lest en artikkel om Pixmania, som sa noe slikt som at dersom en nettbutikk er spesielt rettet mot visse kunder (som Pixmania er, når de har norsk nettbutikk), så må de følge lovene som gjelder i det landet hvor kunden er.

                          Det skal vel være en EU-lov eller noe sånt.

                          Comment


                          • #43
                            Blir vel ikke verre enn å kjøpe "brukt" på finn uansett, men så er det også fristende å bare dra ned til byen og handle der

                            Får se an litt. Har prøvd å lese litt rundt om på div utenlandske fora, men det er vanskelig å få noe ut av "tester" når det ikke er noen referanser. Noen kan si at produkt a er kjempebra uten å ha noe å sammenligne med, samtidig som andre sier det er dritt og at en bør absolutt gå for et produkt b istedet - gjerne uten å ha prøvd noen av dem. Lite konstruktive greier...

                            Ingen som har en test som direkte sammenligner Kenwood kdc-6047u og Pioneer deh-7200sd eller andre relevante spillere?
                            R-Design

                            Comment


                            • #44
                              Pixmania er konge, bra kundeservice har de også.
                              Folk som klager på de er for stokk dumme til å forstå at det skal brukes RMA system om en vare har problemer (ja jeg HAR brukt dette og det fungerte glimrende).

                              Ser jo også at mange folk som klager i prisguiden har kjøpt mobiltelefoner som mangler norsk språk, de kan tydeligvis ikke lese for det står faktisk på pixmania sine sider hvilke språk om man ser på specs (og også ofte i tittel på vare)
                              (og også folk som maser om at de sendte mail og blablabla, RMA er som sagt tingen der, det følger med instrukser på dette i hver pakke).

                              De følger norske lover ja, var nylig intervju med "direktøren" der elns på norsk nettside der han også bekreftet dette.

                              Comment


                              • #45
                                Da er jeg 99% klar til å trykke bestill hos pixmania på en Kenwood KDC-6047. Så hvis ingen kommer med innvendinger så blir det den!

                                Så har jeg tenkt på noe mer greier her. Jeg har ikke hatt problemer med noe spesiell støy, selv om jeg har lagt RCA-kablene sammen med strømmen bakober til bagasjen i bilen min nå. Men så satt jeg og tenkte på disse balanserte inngangene jeg har mulighet for på Zapco-forsterkeren som skal minske dette enda mer. Og det fungerer sikkert fint. Men hva om jeg kobler inn en AD konverter rett etter spilleren og kjører toslink til en DA konverter bak ved forsterkerne? Da blir det jo pr definisjon ikke mulighet for å plukke opp støy.

                                Noen som har erfaringer/tanker om dette?
                                R-Design

                                Comment

                                Working...
                                X