Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt anlegg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    skeptisk...

    Comment


    • #17
      enig.. gitt..
      www.eirikaspaas.com

      Comment


      • #18
        Originally posted by neptyr View Post
        http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=995

        Den mot en Dynabel bf0756

        http://www.mamut.net/dynabel/subdet300.htm

        Det må så være galt kobla på Audison'n eller noe, for at det blir bedre med en dynabel, enn den der, det har jeg så vanvittig lite tro på.
        om det var forsterkeren jeg skrev om var det 5 kanaleren til hertz...

        Comment


        • #19
          Originally posted by golfnos View Post
          om det var forsterkeren jeg skrev om var det 5 kanaleren til hertz...

          Det var 5-kanaleren til Hertz han quotet deg på og da blir jeg fryktelig nysgjerrig på sammeligningen!

          Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

          Comment


          • #20
            Originally posted by Dag Johansen View Post
            Det var 5-kanaleren til Hertz han quotet deg på og da blir jeg fryktelig nysgjerrig på sammeligningen!

            Mvh
            Dag Johansen

            det jeg trodde, begynte bare å lure når alle begynte å styre med Audison

            satser på at hertz'n gjør jobben, og at det ikke blir for lite effekt til subbene..

            Comment


            • #21
              UPS! my bad, var bare en rett over posten hans som prata om Audison

              Men jeg lurer fremdeles på hvorfor en dynabel lyder bedre enn en Hertz.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #22
                Sist jeg sjekket så var det vel ikke så mange i norge som har hørt eller sett en 5 kanals Hertz forsterker, spesiellt siden de ikke har kommet for salg enda....
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Engen Audio View Post
                  Sist jeg sjekket så var det vel ikke så mange i norge som har hørt eller sett en 5 kanals Hertz forsterker, spesiellt siden de ikke har kommet for salg enda....

                  Nettopp derfor jeg var så nysgjerrig på sammeligningen!

                  Mvh
                  Dag Johansen
                  "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by neptyr View Post
                    UPS! my bad, var bare en rett over posten hans som prata om Audison

                    Men jeg lurer fremdeles på hvorfor en dynabel lyder bedre enn en Hertz.
                    Men når den tid kommer, så skal vi da få sammenlignet disse med bilder av innvoller og kvalitet på komponenter brukt.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #25
                      høres jo knall ut Men pål, vet du ca når disse ankommer?? så skal jeg se om jeg kan få rotet meg til å få sendt over svar på forespørselen din

                      Comment

                      Working...
                      X