Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt anlegg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nytt anlegg?

    Hei
    skal oppgrade lyden i golfen nå og har sett endel på hertz.. så det jeg lurte på er hva dere syns om dette oppsettet? og hva kan jeg forbedre osv?

    Hertz HSK 163 Komponent sett
    http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=752

    Hertz HX 300 D 12" sub
    http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=732

    meeeen, så trenger jeg jo da forsterker.. men hva? skal jeg ha en forsterker for subben og en for komponent settet eller hva? har ikke et voldsomt budsjett så..

    og jeg trenger et batteri til å dra alt dette.. noen tips?

  • #2
    Nydelige komponenter.. Jeg vil tro orginalbatteriet holder til dette enn så lenge...
    UsAmps MD41 - MD42 hadde kanskje vært noe ? Litt billigere igjen UsAmps XT 1600.4. Audison har jo en del forsterkere til bra priser. Er så utrolig my bra produkter ute og går ! hehe... Noen andre innspill?

    Comment


    • #3
      hva er totalt budsjett da? med de høyttalerene(har faktisk samme sett på vei inn i min bil,sammen med 2 HX250d) bør du kansje dempe litt ekstra i dører.. de fortjener også litt grei forsterker og spiller for å fungere knall kom med forsterkerbudsjett,så skal du se det kommer noen forslag

      har ikke kjøpt forsterker enda selv,men lyster på hertz 5 kanaleren..

      Comment


      • #4
        når det er snakk om audison, så kjører jo pål tilbud på flere nå.. www.installbay.no

        Comment


        • #5
          Er vell umulig å si noe budsjett siden det alltid ender opp med at man bruker myyye mer enn det... men har allerede dempet bilen med vibroplast bulk fra installbay.. og budsjettet på forsterker avhenger litt om jeg må ha en eller to.. men ca 6000,- på det

          Comment


          • #6
            driver å ser litt på forsterker nå, men vet faktisk ikke hva jeg skal se etter.. hvor mange kanaler? hvor mange watt osv:S

            Comment


            • #7
              Hei. Dette er en forsterker jeg vil anbefale på det sterkeste! Skulle være et perfekt alternativ til ditt oppsett, hvis den ikje blir ioverkant for dyr..

              http://iceaudio.no/index.php?func=va...d5c70611d9e9fe
              Med Hilsen Ronny Eide

              Alpine,jbl og andre godsaker...

              Comment


              • #8
                Originally posted by MSpeed View Post
                driver å ser litt på forsterker nå, men vet faktisk ikke hva jeg skal se etter.. hvor mange kanaler? hvor mange watt osv:S
                Hvis du kjører frontsettet passivt, dvs at du bruker medfølgende delefilter, kommer du veldig langt med en slik:
                http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=995

                Jeg ser at det er litt trykkfeil på siden, det er en 3-kanals forsterker på 2x170watt + ca. 1x750watt til bassen.

                Du får sikkert et godt tilbud på den hos en forhandler.

                Mvh
                Dag Johansen
                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by golfnos View Post
                  hva er totalt budsjett da? med de høyttalerene(har faktisk samme sett på vei inn i min bil,sammen med 2 HX250d) bør du kansje dempe litt ekstra i dører.. de fortjener også litt grei forsterker og spiller for å fungere knall kom med forsterkerbudsjett,så skal du se det kommer noen forslag

                  har ikke kjøpt forsterker enda selv,men lyster på hertz 5 kanaleren..
                  Testet den 5 kanaleren i forige uke, på et sett Morel Hybrid Ovation 6, og 2stk hertz HXS 300 D. Men "kunden" var ikke helt fornøyd, så jeg koblet inn en Dynabel bf0756 forsterker isteden, og da ble det faktisk bedre

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cossiemk1 View Post
                    Testet den 5 kanaleren i forige uke, på et sett Morel Hybrid Ovation 6, og 2stk hertz HXS 300 D. Men "kunden" var ikke helt fornøyd, så jeg koblet inn en Dynabel bf0756 forsterker isteden, og da ble det faktisk bedre
                    Brukerfeil kaller jeg det da.

                    Mulig det hørtes bedre ut, men i SQ sammenheng tviler jeg sterkt på at det ble bedre.
                    Last edited by neptyr; 30-10-2007, 11:11.
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cossiemk1 View Post
                      Testet den 5 kanaleren i forige uke, på et sett Morel Hybrid Ovation 6, og 2stk hertz HXS 300 D. Men "kunden" var ikke helt fornøyd, så jeg koblet inn en Dynabel bf0756 forsterker isteden, og da ble det faktisk bedre
                      Saklig....
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        jeg vil også gjerne høre cossie.. du bor jo 5 min unna meg
                        www.eirikaspaas.com

                        Comment


                        • #13
                          hvilken 5kanaler hadde blitt testet???

                          Comment


                          • #14
                            LRx 3.1k var det vel?
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • #15
                              http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=995

                              Den mot en Dynabel bf0756

                              http://www.mamut.net/dynabel/subdet300.htm

                              Det må så være galt kobla på Audison'n eller noe, for at det blir bedre med en dynabel, enn den der, det har jeg så vanvittig lite tro på.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment

                              Working...
                              X