Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jl Audio forsterker og sub.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok. Jeg har den gamle modellen av 500/1. Fikk det til en ganske bra pris . Men det skaper vell ingen problemer om jeg velger og ha den nyeste mod av 450/4v2 sammen med den gamle 500/1?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Petteroo View Post
      Ok. Jeg har den gamle modellen av 500/1. Fikk det til en ganske bra pris . Men det skaper vell ingen problemer om jeg velger og ha den nyeste mod av 450/4v2 sammen med den gamle 500/1?
      Går bra det, er bare at designen er litt annerledes...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Audio-art View Post
        Vi har JL audio, blant annet. Hvis du vil høre, så er det bare å stikke innom. Har det både i racket i butikken og ikke minst i "firmabilen" I den sitter det en 12W6 i HO. kasse. Det er den sykeste dypbassen jeg har hørt fra en 12" ihvertfall.
        Ettersom at du er fra lillehammer, så kanskje jeg vet hvem du er også.
        åh, JL audio har så mye krem utstyr!! men jeg synes prisen er litt vell stiv.. Jeg skulle hatt en monoblokk og en 2kanaler til systemet mitt..

        Takk for link Erik André.
        Bmw e34 520:
        Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

        Comment


        • #19
          Tja.. Stiv og stiv.. Du får vel hva du betaler for..?
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #20
            Jada, det gjør man sikkert.
            Men det er også mye annet kvalitets utstyr å få kjøpt, i andre prisklasser.

            Jeg gikk utifra prislisten på Audiocom siden, stemmer den? Jeg finner ingen nettbutikk hvor man kan se priser..

            Edit: Jeg fant nå på AutoBilstereo.no
            Last edited by tofter; 04-10-2007, 18:40.
            Bmw e34 520:
            Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

            Comment


            • #21
              Ok , Takk for all hjelp. Vill dere annbefale og brokoble 450/4 for og få mere effekt? da tenker jeg på og ha ZR650 frontsett fra JL.

              Comment


              • #22
                Det er det oppsettet jeg skal ha. 300/4 skal visst være nok, men jeg slo til på 450´n pga. den matcher utsenet til 1000/1 (LxBxH)
                Den er også greit å kjøpe stor i tilfelle du skal utvide frontsettet med noen som krever stor forsterker.
                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                Comment


                • #23
                  Hehe, det er rå størrelse på den monoblokka (1000/1)
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment

                  Working...
                  X