Announcement

Collapse
No announcement yet.

DD vs dynabel ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DD vs dynabel ?

    Skal ha nye sub, så lurte eg på om noen har erfaring med dette

    Lurte på hva som er besst av Digital Designs DD1515-D4 15' og Dynabel DY9815?

    skal forsovit ha ny mono forsterker og, så viss noen har noen tips elle noe brukt så er eg åpen for alle forslag
    Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

  • #2
    Har ikke så mye erfaring med DD, men vi skaffer begge elementene om du bestemmer deg for å handle noen av de :-)

    Comment


    • #3
      du kan kansje gi meg en go pris på et av hvert element og forsterker til de

      på pm?
      Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

      Comment


      • #4
        Får ikke sendt pm her, send meg en mail så skal jeg se hva jeg kan ordne

        Comment


        • #5
          Digital designs!
          Mvh Werner Harstad

          Comment


          • #6
            Trenger bare og vite hvorfor?
            Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

            Comment


            • #7
              9815 er et element som i tillegg til å spille høyt, også kan spille musikk. Til prisen er det ganske så unikt... Skal du ha DD så bør du opp i en høyere klasse enn 15-serien for å matche.
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Det trenger han ikke. Jeg har selv hatt både DY9815 og DD1515 på DDM3 monoblokk til 16 lapper som leverer masser av effekt, og DD1515 spiller absolutt høyere etter min erfaring. Det har stivere spider og oppheng samt vesentlig lengre slaglengde enn DY9815.

                Valget hadde, etter det jeg har opplevd, falt bastant på DD1515 uten å tenke meg om. Men om bygget skal se tøft ut og at det er i fokus så er jo klart DY9815 som er riktig valg pga den enorme og tunge magneten, men ønsker man å spille høyest og dypest er valget helt klart DD for min del.

                Testet begge elementene i forskjellige kasser inkludert Dag Johansen kasse etc. og forskjellen var merkverdig.

                EDIT: Sier ikke at DY9815 er et dårlig element i det hele tatt!! bare så jeg har det på det rene
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Its all about the box Henrik.

                  Tror at Dynabel'n skulle har spilt høyere på TL i optimal kasse, mens 1515 var i en DD box.
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • #10
                    jeg hadda kjøpt den DD"n fordi at da har jeg digital design..:! bedre eller ikke

                    Å det er bare får at jeg da har noe "annet"... enn det han rånern borti gata har, if you get my point.
                    Mvh Even S. Jensen
                    Tlf 41091189
                    Digital Designs, nothing is even close!

                    Comment


                    • #11
                      tenkte på en av de subbene og kansje http://www.mamut.net/dynabel/subdet299.htm den forsterkeren?

                      vil det bli bra?
                      Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

                      Comment


                      • #12
                        Forsterkeren der er god.. får bra dreis på subben den der
                        Mvh Even S. Jensen
                        Tlf 41091189
                        Digital Designs, nothing is even close!

                        Comment


                        • #13
                          niice D


                          da var det om noen kunne gi meg en bra pris på 2 stk http://www.mamut.net/dynabel/subdet299.htm forsterkere og 2stk dd 15" ?
                          Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by B&W View Post
                            niice D


                            da var det om noen kunne gi meg en bra pris på 2 stk http://www.mamut.net/dynabel/subdet299.htm forsterkere og 2stk dd 15" ?
                            Forsterkeren du linker til er desverre utsolgt hos oss for øyeblikket, men kommer inn igjen om litt.

                            Send meg en mail på js@dynabel.no eller ring på 22658070 til uken, så skal vi se om vi kan finne på noe lurt..
                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by GENEXXA View Post
                              Its all about the box Henrik.

                              Tror at Dynabel'n skulle har spilt høyere på TL i optimal kasse, mens 1515 var i en DD box.
                              Hahaha. Det var jo en dum sammenligning. En korrekt sammenligning hadde vært:

                              DY9815 i optimal kasse
                              DD1515 i optimal kasse

                              Og da spiller DD bedre etter min erfaring!
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment

                              Working...
                              X