Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brenneprogram og Lossless Audio (Flac-filer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    EA, syns du forumet er bra når det er mindre aktivt?
    Et bra forum (i mine øyne) er et aktiv et. Men man kan jo ønske seg en regel der man kun får 3 poster per dag, da blir man sikkert fornøyd.....

    Men jeg tar i mot kritikk, har jeg tatt feil, og får bevis på at det jeg har blitt lært før er feil, trekker jeg meg. Jeg er ikke en bastant jævel. Jeg skriver som regel tror/usikker/etc, jeg viser jeg er usikker på ting, men ting jeg har blitt lært av folk i mine øyne har god peiling på det de snakker om, tar jeg det for god fisk, og derav er jeg bestemt i noe, om det viser seg og være feil, tar jeg klart det som ny lærdom.

    Og har dere noe mot at jeg har litt skrive kløe, så til helvette og send meg en PM om det plager deg. Og jeg og JT har tatt iniativet og opprette en IRC kanal for og få bort mye poster på forumet som er unødvendig. Men der er vi kun 10stk, derav 4 boter.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #32
      Eirik Andre er en hyggelig fyr egentlig, selvom han kaller seg "pøbel" og er litt direkte, Genexxa.
      Er enig i at det som postes burde være når noen vet noe, men man kan jo også komme med innspill og
      egne erfaringer osv. så lenge man ikke er på bærtur, synes jeg. Også er det riktig at et aktivt forum er bra!
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #33
        EA er jo hyggelig sånn ellers, men i denne diskusjon er han ikke akkurat hyggelig hehe
        Men man kommer for over denne diskusjon uansett, life goes on
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #34
          Må ikke ta det personlig, han mener egentlig ikke at du er en dust vettu.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment

          Working...
          X