Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brenneprogram og Lossless Audio (Flac-filer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nero fra versjon 9 tar flac filer.. Bare å dra dem inn i programmet.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #17
      Originally posted by GENEXXA View Post
      Feil.
      Du komprimerer lyden når du konventerer fra Lossless til wav.
      Er en grunn til at de har Lossless, og ikke bare bruker wav.
      dust... lossless er lagd fra wav da.. dermed er flac en komprimerings verktøy for wav..

      Er det på tide du gjør litt bedre undersøkelser før du taster videre? jeg stemmer JA
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #18
        var det jeg prøvde å få fram tidligere -kallenavn og sånn :P
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #19
          Jeg og omegadti ble enig (fra min side iallfall).
          Så Erik Andrè, syns det blir litt tåpelig fra din side.
          Jeg hadde tatt imot kritikk, og står for det. Synd at du ikke klarer og lese hele posten. LTR!
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #20
            Du er ikke dust om du tar feil....

            Pøbelen har nok rett igjen, men ta deg ikke nær av kallenavn , han har sikkert skrevet feil noen ganger her på forumet han også.
            Er det flere enn meg som ikke syntes det er greit å kalle folk dust bare fordi man har missforstått noe. ?
            Hvis dere kjenner hverandre godt og snakker sånn til hverandre så beklager jeg at jeg bryr meg.

            Comment


            • #21
              Herregud vi er da mannfolk, hvis du vil ha et mykt og feminint forum så tror jeg "Babyverden.no" er et bra forum

              Bare fordi at du ønsker å fremstå som mr. superniceguy så betyr ikke det at resten av verden ønsker at det skal være slik, hadde man fått en klapp på skulder`n hver gang man hadde gjort en brøler så tror jeg at sjansen for å gjøre nye brølere er en del større en om man får kjeft for det!

              Jeg er storfan av EA sine komentarer, de er friske.
              Dine komentarer begynner jeg bare å gjespe av, så hva en du prøver å oppnå så funker det ikke med meg.

              Comment


              • #22
                Originally posted by melancool View Post
                Pøbelen har nok rett igjen, men ta deg ikke nær av kallenavn , han har sikkert skrevet feil noen ganger her på forumet han også.
                Er det flere enn meg som ikke syntes det er greit å kalle folk dust bare fordi man har missforstått noe. ?
                Hvis dere kjenner hverandre godt og snakker sånn til hverandre så beklager jeg at jeg bryr meg.
                Om jeg har skrevet noe feil på dette forumet så syns jeg du skal vise til det, jeg holder heller kjeft om det er temaer jeg ikke gidder å vite nok om til å kommentere... evig bassmas etc..

                Om det er noe som interesserer meg så legger jeg så mye arbeid i å finne ut det jeg trenger og da spør jeg ikke her.. hvorfor??? fordi folk som GENEXXA her viser, forumet blir rett å slett dårlig pga direkte feilsvar.. forumet her begynte bra det, skulle lissom ikke bli som bilforumet hvor 50% av alle postene var pisspreik. Nå ligner det jaggu mer enn jeg kunne forestilt meg.

                Dette er da jaggu et bilstereo forum, ikke et sted der folk trenger å utfolde skrivekløen sin!
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #23
                  Må dessverre være enig med Pøbelen her, dette forumet hat tapt seg ufattelig mye det siste året. Blir mer og mer likt bilforumet, og det forumet har jeg slutta å besøke for lengst!
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #24
                    Word!!!!!!

                    Comment


                    • #25
                      Erik har et poeng her. Og at han svarer direkte fra lever'n får vi bare tåle. Om folk ikke takler å bli kalt for noe så uskyldig som dust når de kommer med direkte feilinformasjon som selvfølgeligheten selv, så tyder det på mangel på selvinsikt og selvironi.

                      Jeg liker ikke snakke negativt om noe, men jeg støtter EA her 110% om at dette forumet ikke akkurat oser av kvalitet lenger. Når det er sagt så kan man ikke regne med at alle kan alt, men når "besserwissere" kommer og strør om seg med ting de absolutt ikke har peiling på så blir jeg passelig oppgitt.

                      God påske!
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #26
                        når "proffene" glimrer med lav tilstedeværelse er det andre som svarer. desverre er det mange som tror de kan mer enn de virkelig kan.

                        dette gjelder også stereoverdenen, men hvis dere ikke har plass til folk som ikke er fullt opplært; lag dere et lukket fora.

                        er enig i at det har blitt mange skråsikre folk innpå her som svarer i hytt å gevær, men de fleste tar da kritikk hvis det blir rettet mot dem
                        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by omegadti View Post
                          er enig i at det har blitt mange skråsikre folk innpå her som svarer i hytt å gevær, men de fleste tar da kritikk hvis det blir rettet mot dem
                          Hyggelig at folk prøver, er ikke det! Les innlegget mitt en gang til. Men når enkelte til stadig kommer med "glupe" løsninger på alt og kun glimrer med sin inkompetens er det lov å bli oppgitt og si "VÅKN OPP!". Det er fortsatt lov å bruke huet om ting. At man kan ta feil av en ting, det har alle gjort. Men å hele tiden "ta feil" blir litt vel drøyt.

                          En annen morsom observasjon av den typiske forumbruker:
                          Det er da en typisk gutt på "noenogtyve" år. Han kan absolutt ikke skrive, skriver helst på forkortet dialekt. Dysleksi ingen hindring - svare skal han! Han har funnet seg arbeidsplass til sjøs, er tross alt derfor han kun er på forumet annenhver måned for å svare på PM, sms, mail og sende pakker på posten som han har solgt via forumet. Henting av pakker gjøres enda sjeldnere. Alt annet en bass er såklart diskant.

                          Det var dagens sleivspark fra min side....
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • #28
                            Det går jo også an å svare på ting man ikke er 100% sikker på, bare man legger inn en fotnote om dette og ikke er skråsikker.

                            Selv prøver jeg iallefall svare på det jeg føler jeg kan noe om, og legger heller inn en liten notis om det dersom det bør bekreftes fra flere hold.

                            Når en stakkar trenger hjelp med noe, så vil jeg tro det er bedre å få 90% sikre svar fra 2-3 stk enn ikke noe svar i det heletatt.

                            Men jeg er enig i at det er en sikkelig uting at noen omtaler ting som skråsikkert når det er direkte feilinformasjon.

                            Comment


                            • #29
                              hahaha tony den satt godt bra jeg kun faller i en av de gruvene (tyveårene).
                              tror jeg klarer å unngå dialekta mi i allefall, er nordlending men det tror jeg ikke merkes?
                              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                              Comment


                              • #30
                                Svarte kun på tiltale hehe.

                                Den var heller ikke rettet mot noen spesiell, bare på et litt generelt grunnlag.

                                Nei jeg synes du klarer å holde deg godt innen mine toleranser - noe som ikke er ille! Mange her kunne trengt et kurs innen Norsk. Skulle tro de hadde droppa ut fra medio barneskole eller noe?

                                Pff... bra vi ikke blir helt off topic her da
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

                                Comment

                                Working...
                                X