Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sinus Live 3505

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Kan jo hende han har bruker erfaringer av ny og gammel RF. Jeg har det og syns også at RF har tapt seg ifra hva det var for en stund tilbake, å da snakker jeg om litt mere enn 2 år. Jeg var RF frelst en gang, men det gikk over

    Comment


    • #17
      Originally posted by GENEXXA View Post
      Mr.Cossiemk1.
      Kan du forklare hvorfor RF har tapt seg?
      Det er fordi jeg har testet omtrent det som er av RF produkter de siste 10-15 årene, og derfor mener jeg at RF har tapt seg litt med årene. Det er ikke det at de har blitt så dårlige, men det at de ikke helt henger med i utviklingen på en måte, så nå er det flere og flere som kommer med bedre produkter, til en rimligere penge.
      Også er det det at de har bygget seg opp et velkjent navn, så nå selger de fortsatt i bøtter og spann fordi folk har hørt at dette er bra saker

      Comment


      • #18
        Originally posted by cossiemk1 View Post
        Det er fordi jeg har testet omtrent det som er av RF produkter de siste 10-15 årene, og derfor mener jeg at RF har tapt seg litt med årene. Det er ikke det at de har blitt så dårlige, men det at de ikke helt henger med i utviklingen på en måte, så nå er det flere og flere som kommer med bedre produkter, til en rimligere penge.
        Også er det det at de har bygget seg opp et velkjent navn, så nå selger de fortsatt i bøtter og spann fordi folk har hørt at dette er bra saker
        det kan jo ha mere med profitt og produksjonskostnader å gjøre, hvilket igjen sikkert betyr at de masseproduseres på samleband i kina eller lignende..
        det kan også kanskje ha noe med at på dagens marked virker det som antall watt er det som selger og ikke ren ørenytelse(klang/dynamikk/gjengivelse).. for det meste spiller "bra" med dagens mainstreamshit produksjoner
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment

        Working...
        X