Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er gale ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva er gale ???

    Har en B2 Audio AC 12 som jeg kjøpte her for litt siden, da jeg hadde hørt mye bra om disse :-)) Men I bilen min, så høres det ut som en som sitter inni en papp eske å slår :-(((( Ikke følger den musikken heller..høres rett å slett jævlig ut.
    tok i dag å monterte den i bilen til min nevø... Da kom det bare den grommlyden :-))

    Så noen som har en forklaring på hva som kan være gale hos meg ?

    Har Pioneer DPH -P88 RS2

    Takker for all hjelp

  • #2
    Originally posted by Jan Erik View Post
    Ja ingen tvil om hvor jeg skal handle i framtiden :-)

    Da jeg ikke er så inne på dette, så er det vanskelig for meg å foklare.men kan prøve :-) Tight. klar. ingen antydning til romlebass.. Den slår kontant. Som sagt,så har jeg ikke fått spilt mer en i en to timers tid. Men regner med det blir litt kjøring i løpet av uken, så jeg får spilt den inn. .-)

    Med min type musikk som er trance / techno låter helt fantastisk :-)
    Høres ikke ut som du er helt enig med deg selv? Har den gått fra å låte helt fantatisk til å høres helt jævlig ut sånn plutselig?
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Originally posted by Haakon O View Post
      Høres ikke ut som du er helt enig med deg selv? Har den gått fra å låte helt fantatisk til å høres helt jævlig ut sånn plutselig?
      Den låter forferdelig i min bil..I dag tok jeg den over i min nevø sin bil hvor den spilte nydelig... Så går fra å spille helt jævlig i min bil...til nydelig i min nevø sin bil :-) Over i min igjen..helt jævlig

      Comment


      • #4
        Originally posted by Haakon O View Post
        Høres ikke ut som du er helt enig med deg selv? Har den gått fra å låte helt fantatisk til å høres helt jævlig ut sånn plutselig?
        Ja den spilte bra til å begynne med :-) Men nå spiller den ikke bra lenger ...Har ikke ligget merke til dette før

        Comment


        • #5
          Var dette en varebil? Prøvd med forskjellige plasseringer? Kasse foran/bak i varerommet, sub vendt fremover/bakover/oppover/til siden?
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

          Comment


          • #6
            Du har ikke tilfeldigvis rotet med delefilterinstillinger på spilleren?
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

            Comment


            • #7
              Originally posted by Haakon O View Post
              Var dette en varebil? Prøvd med forskjellige plasseringer? Kasse foran/bak i varerommet, sub vendt fremover/bakover/oppover/til siden?
              Dett er en varebil ja.. ja tok å snudde den i alle retinger i dag.. helt bak med døren åpen osv... Men ikke noe forskjell :-(

              Comment


              • #8
                Originally posted by Legatia View Post
                Du har ikke tilfeldigvis rotet med delefilterinstillinger på spilleren?
                Vet min nevø har vært inne å trykket...Hva går jeg innpå for å se det ? Er litt grønn på dette... Prøvd å lese bruksanvisning, men det er ikke min greie hehehe

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jan Erik View Post
                  Vet min nevø har vært inne å trykket...Hva går jeg innpå for å se det ? Er litt grønn på dette... Prøvd å lese bruksanvisning, men det er ikke min greie hehehe
                  Der har du nok svaret på problemet ditt.
                  Jeg husker ikke hvordan spillerens meny ser ut, med sett alt på "pass", "through", "off" eller hva de kaller det. Høres ut som du har satt HPF på subben - få det av.
                  Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Legatia View Post
                    Der har du nok svaret på problemet ditt.
                    Jeg husker ikke hvordan spillerens meny ser ut, med sett alt på "pass", "through", "off" eller hva de kaller det. Høres ut som du har satt HPF på subben - få det av.
                    Finner det som heter LPF..men ikke den dere HPF :-( Skal forsterkeren stå på HPF ? Den gjør det i dag

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jan Erik View Post
                      Finner det som heter LPF..men ikke den dere HPF :-( Skal forsterkeren stå på HPF ? Den gjør det i dag
                      Sett forsterkeren på pass, through eller whatever. Få HPF av.

                      Hva står LPF på spilleren til nå?
                      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                      Comment


                      • #12
                        enkleste er vel kanskje bare å resette cd spilleren hvis du ikke har masse innstillinger du har lyst å ta vare på?
                        Mvh. Damir

                        Comment


                        • #13
                          Napp av jordings polen på batteriet, og sett den på igjen. Da blir CD-spiller reset til fabrikk instillinger.
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • #14
                            eller bare trykk inn det lille hullet nede til høyre for displayet med en kulepenn. Ganske enkelt på P88RSII.
                            Mvh. Damir

                            Comment


                            • #15
                              Ok, er ikke kjent med P88RSII
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment

                              Working...
                              X