Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye subbere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ser jeg kan ha driti meg "litt" ut på kassebenevnelser her. Hehehe!
    Har værtfall alltid tenkt på borta når jeg har nevnt bassrefleks og åpen :P
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

    Comment


    • #17
      Originally posted by Oekern View Post
      I den kassa jeg hadde i før nå hadde jeg 1stk HX250 (Eldre modell).
      Den var på 40L. Dårlig kasse (Ikke helt tett) samt porten var litt for liten (blåselyder)
      Tatt dette i betraktning var trykket godt til og være fra en forholdsvis billig og mer SQ basert element.
      Er sikkert en noen fler her som har hatt optimal kasse og kan komme med deres erfaringer
      Okay
      Har sett på installbay at dem har anbefalt kassevolum der, så spørs kanskje om en skulle prøvd det først å sett åssen det funka, men syns dem virka små kassene jeg, men men :P hehe
      FOCAL- the spirit of sound!

      Comment


      • #18
        Da var 3 stk Hertz Hx250 handlet
        Så da gjelder det bare å få dem inn i bilen
        FOCAL- the spirit of sound!

        Comment


        • #19
          Har gode erfaringer med HX250 , monterte 2 stykk i en lukket kasse på 75 liter i BMWen til en venn av meg. Ble drevet av en RÅ UsAmps 2 kanaler.. Spilte utrolig pent og presist, og siden kassen var en del større enn anbefalt , så ble det ganske dyp bass og.. Veldig musikalsk og god kasse. Spilte med bra trykk for å nevne det og.
          1993 BMW 318is coupe

          Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

          Comment


          • #20
            Originally posted by bjaa View Post
            Har gode erfaringer med HX250 , monterte 2 stykk i en lukket kasse på 75 liter i BMWen til en venn av meg. Ble drevet av en RÅ UsAmps 2 kanaler.. Spilte utrolig pent og presist, og siden kassen var en del større enn anbefalt , så ble det ganske dyp bass og.. Veldig musikalsk og god kasse. Spilte med bra trykk for å nevne det og.
            Aha, det var godt å høre, da veit jeg at jeg har noe å glede meg til
            Koblet du dem 4ohm, el?
            FOCAL- the spirit of sound!

            Comment

            Working...
            X