Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forslag til kasse for mine subber?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Høres kjempe ut!
    Allerede funnet firma som kan lage denne kassen til jeg kommer hjem, er på jobb i Sør Korea, så er ivrig på å få den klar til jeg kommer hjem ;P hehe. Takk for god hjelp!
    BMW E30 Cab 90 mod (Prosjekt sommerbil)
    VW Golf 3 97 mod (Bruksbil)

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stianuno View Post
      Si meg, hva er det du prater om?

      Blåselyder med en 3" aeroport på den 12" suben, hadde det vert 2 så hadde jeg vert enig.
      Skal du ha 2 elementer så må du seff bruke 2stk 3" porter eller gå for 1 større port.
      Port anbefalingen er basert på et element.
      Skyting fra hofta er helt unødvendigt.

      Du trenger ikke dele opp kassa i 2 kammer, men det stiver opp kassen en del mer.

      Husker jeg hadde en JBL w10gti mk3, det er en sub som flytter mye luft, jbl anbefalte 3" port og det var IKKE noe blåselyder der.
      Har opplevd blåselyder av 1x3" og 2x12" subber i en og samme kasse. Derfor kom jeg med den anbefalingen.
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #18
        3" eller 4" rør ?

        Ofte er det mer praktisk å plassere 3 stk 3" rør eller 1 stk 4", slik at man kan plassere rør mellom og på hver side av elementer. selv bruker jeg 1 stk 6" rør mellom mine to 12" bassere. To bassere og to rør blir ofte krangling mellom rør og magneter sånn plasseringsmessig. (Og alle dere nisser som nå føler for å fortelle meg at det trenger det ikke bli, Please ikke skriv det, jeg vet at det er fullt mulig å få plassert to rør og to elemnter)

        Comment

        Working...
        X