Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av frontsett eller 6x9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Elutstyr.no View Post
    driftking1 linket IKKE til SEAS settet på dynaBel sin side, så da skjønner jeg ikke hvordan det er relevant.

    Men, nei, han sparer ikke om han fortsatt får kjøpt det til den prisen gjennom dynaBel.

    Greit nok, men JEG har tidligere i tråden linket til dynabel med pris og poengtert det med frakt.
    Og det er heller ikke førstegangen jeg ser sånne tilfeller.
    Og hva mener du med om han fortsatt får kjøpt det til den prisen gjennom dynabel? Prisen hos dynabel er fortsatt 2995kr. Her er du på nytt ute å sår tvil hos eventuelle kjøpere.

    Du/dere har mye bra produkter, til bra priser. Et kjempe plus at elutstyr kommer med tilbud til folk som er ute etter nytt utstyr og kommer med forslag.
    Etter hva jeg hører her dere også noen racere på å få bestillinger ut til kunden og at dere yter god service fortsett med det

    Er bare den aggresive salgstaktikken jeg reagerer på

    Nå har vel jeg sagt mitt og beklager til trådstarter at det her ble litt mye OT lykke til å håper du ender opp med ett stereoanlegg du blir fornøyd med
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #92
      ja, takk for det

      Comment


      • #93
        Originally posted by shammers View Post
        Du/dere har mye bra produkter, til bra priser. Et kjempe plus at elutstyr kommer med tilbud til folk som er ute etter nytt utstyr og kommer med forslag.
        Etter hva jeg hører her dere også noen racere på å få bestillinger ut til kunden og at dere yter god service fortsett med det


        Er bare den aggresive salgstaktikken jeg reagerer på

        Nå har vel jeg sagt mitt og beklager til trådstarter at det her ble litt mye OT lykke til å håper du ender opp med ett stereoanlegg du blir fornøyd med
        Syns det du skriver her stemmer bra. Og de yter bra service er min erfaring.

        Er det jeg også ville frem til.

        Men NÅ skal jeg slutte og søle til tråden din. Beklager for det. Og lykke til med bilstereo valget.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment

        Working...
        X