Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til valg av frontsett eller 6x9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    http://xelent.no/elementvisning.php?PID=221

    funker den da? ^^

    Comment


    • #77
      Originally posted by GENEXXA View Post
      Elutstyr, går sjappa dårlig? Siden du er så ivrig på og selge til alle hele tiden?
      Herregud da, det må da være lov å reklamere for produktene sine! Er vell interessert i å selge, når han driver butikk...
      Bmw e34 520:
      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

      Comment


      • #78
        Originally posted by Elutstyr.no View Post
        Seas louts performance kan vi også skaffe til deg gjennom dynabel om du ønsker å spare litt i frakt :-)

        Men jeg får ikke lenken med subwooferen til å fungere.

        Bare for å informere en gang for alle Hos DYNABEL.NO får man FRI frakt på alle ordre over 2000KR
        Så hvordan han skal kunne spare noe på frakt ved å handle hos deg skjønner jeg ikke. det er ikke mulig når du opererer med fri frakt på bestillinger over 5000KR da må han jo handle for 3000KR ekstra for å oppnå det hos deg

        Måtte bare få det ut, å sørge for at han ikke går i feil-info fella til elutstyr
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment


        • #79
          Originally posted by driftking1 View Post
          den har jeg ikke peiling på, men er i utgangspunkte ikke noe jeg personlig ønsker å stifte bekjentskap med.

          om du er ute etter ferdig kasse ville jeg kansje sett litt nærmere på GZ eller no
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #80
            Ikke for å snakke stygt om dine avgjørelser eller rakke ned på kunnskap/mangel på kunnskap(forstå meg rett),men for 4000kr ville jeg ha:
            Dratt til et snakkerverksted eller tatt kontakt med en som kan/har mulighet med å snekre sammen en kasse til deg etter mål.(kjør dit hvor det er og få de til å ta mål av plassen du vil ofre)
            Kjøp element(er) du vil ha
            Få noen til å regne ut hvor store ev porter du må ha til de elementene
            Så kjøper du kasse-trekk og lim på Biltema,eller hos den lokale manufakturforretningen. Å kle kasse klarer du selv.
            Jeg vil tro at du da får noen bedre element og bedre lyd med LITT mere innsatsvilje enn å kjøpe et ferdig produkt. Hvis du da har interesse av å lære litt dah.

            Bol
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #81
              Originally posted by tofter View Post
              Herregud da, det må da være lov å reklamere for produktene sine! Er vell interessert i å selge, når han driver butikk...
              Sier jo at det er feil og reklamre for produktene, men Elutstyr har jo 2 reklame bannere her.
              Men syns han blir litt for ivrig til tider. Kommer med utsagn som er litt på kanten. Noen syns jeg blir for dumt og komme med fra en serriøs butikkeier. Men han kommer jo også med gode kommentarer.
              Sier ikke at alt med Elustyr er negativt. Har positive erfaringer med og handle fra han.

              Men dette er nå mitt synspunkt.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #82
                Originally posted by GENEXXA View Post
                Sier jo at det er feil og reklamre for produktene, men Elutstyr har jo 2 reklame bannere her.
                Men syns han blir litt for ivrig til tider. Kommer med utsagn som er litt på kanten. Noen syns jeg blir for dumt og komme med fra en serriøs butikkeier. Men han kommer jo også med gode kommentarer.
                Sier ikke at alt med Elustyr er negativt. Har positive erfaringer med og handle fra han.

                Men dette er nå mitt synspunkt.
                Du klarer fint å poengtere dine meninger, uten å være spydig.

                Å komme med fornuftige forslag til det en bruker spør etter ser jeg ikke noe galt i.
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                Comment


                • #83
                  var ikke meningen at dere skulle velge om jeg skulle ha den subben eller ikke, har bestemt meg for den og den spiller noe syykt!

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by GENEXXA View Post
                    Sier jo at det ikke er feil og reklamre for produktene, men Elutstyr har jo 2 reklame bannere her.
                    Men syns han blir litt for ivrig til tider. Kommer med utsagn som er litt på kanten. Noen syns jeg blir for dumt og komme med fra en serriøs butikkeier. Men han kommer jo også med gode kommentarer.
                    Sier ikke at alt med Elustyr er negativt. Har positive erfaringer med og handle fra han.

                    Men dette er nå mitt synspunkt.
                    Oisann, ser jeg har en skrive feil her :P Har uthevd det som er endret.

                    Originally posted by tofter View Post
                    Du klarer fint å poengtere dine meninger, uten å være spydig.

                    Å komme med fornuftige forslag til det en bruker spør etter ser jeg ikke noe galt i.
                    Lukter jeg litt sarkaseme her?

                    Nei, det syns jeg og han skal fortsette med. Men hold slibrige kommentarer til seg selv da.

                    Legger denne diskusjon på hylla for min del, blir for mye søl i tråden. Får beklage trådstarter for mye søl :P
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by GENEXXA View Post
                      Oisann, ser jeg har en skrive feil her :P Har uthevd det som er endret.



                      Lukter jeg litt sarkaseme her?

                      Nei, det syns jeg og han skal fortsette med. Men hold slibrige kommentarer til seg selv da.

                      Legger denne diskusjon på hylla for min del, blir for mye søl i tråden. Får beklage trådstarter for mye søl :P
                      Ærlig talt, jeg har hverken vært sarkastisk eller slibrig. Men du derimot, kan holde slibrige komentarer for deg selv:
                      Originally posted by GENEXXA View Post
                      Elutstyr, går sjappa dårlig? Siden du er så ivrig på og selge til alle hele tiden?

                      Originally posted by driftking1 View Post
                      var ikke meningen at dere skulle velge om jeg skulle ha den subben eller ikke, har bestemt meg for den og den spiller noe syykt!
                      Bra du er fornøyd Det som teller!
                      Last edited by tofter; 13-04-2010, 21:53.
                      Bmw e34 520:
                      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by shammers View Post
                        Bare for å informere en gang for alle Hos DYNABEL.NO får man FRI frakt på alle ordre over 2000KR
                        Så hvordan han skal kunne spare noe på frakt ved å handle hos deg skjønner jeg ikke. det er ikke mulig når du opererer med fri frakt på bestillinger over 5000KR da må han jo handle for 3000KR ekstra for å oppnå det hos deg

                        Måtte bare få det ut, å sørge for at han ikke går i feil-info fella til elutstyr
                        driftking1 linket IKKE til SEAS settet på dynaBel sin side, så da skjønner jeg ikke hvordan det er relevant.

                        Men, nei, han sparer ikke om han fortsatt får kjøpt det til den prisen gjennom dynaBel.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by tofter View Post
                          Ærlig talt, jeg har hverken vært sarkastisk eller slibrig. Men du derimot, kan holde slibrige komentarer for deg selv:

                          Lurte bare på om DU var sarkastisk. Har hevet ut det jeg tenker på. Kanskje det ikke var sarkastisk?
                          Og at Elutstyr kunne holde sine slibrige kommentarer for seg selv.

                          Er ikke ute etter og skape dårlig trivsel her tofter, så jeg vil avslutte denne diskusjon nå, om du er enig i det?
                          Har ikke sagt imot deg, eller sagt noe ondt om deg.

                          Originally posted by tofter View Post
                          Du klarer fint å poengtere dine meninger, uten å være spydig.

                          Å komme med fornuftige forslag til det en bruker spør etter ser jeg ikke noe galt i.
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • #88
                            om en ikke er fornøyd med frontsette, er det mulig å bytte ut 5.6" i frontsette med et par 6*9". altså kjøre 6*9" gjennom delfilteret til frontsette!?

                            Comment


                            • #89
                              herregud, ta og skjerp dere! Kvar sin mening, synes det er greitt at elutstyr kommer med tilbud til meg jeg
                              skal dere diskutere mer, gjør det en annen plass. laga ikke tråden for at dere diskutere!

                              Hvor mye skal du ha for seas lotus performance settet da elutstyr?

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by GENEXXA View Post
                                Lurte bare på om DU var sarkastisk. Har hevet ut det jeg tenker på. Kanskje det ikke var sarkastisk?
                                Og at Elutstyr kunne holde sine slibrige kommentarer for seg selv.

                                Er ikke ute etter og skape dårlig trivsel her tofter, så jeg vil avslutte denne diskusjon nå, om du er enig i det?
                                Har ikke sagt imot deg, eller sagt noe ondt om deg.
                                Jeg mener nå at å komme med slike utsagn, er med på å skape dårlig trivsel. Var jo det jeg reagerte på i første omgang.

                                Men ja, enig i det, EOD.

                                Originally posted by driftking1 View Post
                                herregud, ta og skjerp dere! Kvar sin mening, synes det er greitt at elutstyr kommer med tilbud til meg jeg
                                skal dere diskutere mer, gjør det en annen plass. laga ikke tråden for at dere diskutere!

                                Hvor mye skal du ha for seas lotus performance settet da elutstyr?
                                Lover å gi meg Lykke til med anlegget!
                                Bmw e34 520:
                                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                                Comment

                                Working...
                                X