Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling av 15" SQ-sub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Skal du spille høyere enn Sandvik så er DD et bra valg
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #62
      Originally posted by jkjersem View Post
      låner tråden litt jeg
      Hvilken av gladen sql 15 og digital designs 2515 ville passe best med en Mosconi AS 200.2 forsterker?
      Hva ville du valgt om bra dypbass, lydkvalitet og hvor høyt den spilte var kriteriene?
      Originally posted by jkjersem View Post
      Blir nok til at jeg går for Gladen suben da, da jeg liker utseendet på den bedre men er den rå å brokoble i 2ohm med mosconi forsterkeren?
      Snodig konklusjon, men hver sin lyst....

      SQL15 er et 4ohms element, så skal du brokoble i 2ohm på mosconien så må du ha 2 slike element.
      Last edited by Haakon O; 20-12-2012, 15:10.
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #63
        Originally posted by Haakon O View Post
        Snodig konklusjon, men hver sin lyst....


        SQL15 er et 4ohms element, så skal du brokoble i 2ohm på mosconien så må du ha 2 slike element.
        så vidt jeg forsto var det ikke var noen merkbar forskjell på de to, så hva annet enn utseende kan avgjøre vilket du velger?

        Men om man kjører SQL element med en monoblokk, kjører man da 2ohm da?
        for det står det nemlig i en bruksanvising til en RF T2D415.. som og er ett element 4ohms dobbeltspole (for SQL har dobbelspole ja..?)
        Last edited by jkjersem; 20-12-2012, 17:42.

        Comment


        • #64
          SQL er enkeltspole ja DD 2515 er dobbeltspole.
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #65
            Originally posted by Judys Bilstereo View Post
            SQL er enkeltspole ja DD 2515 er dobbeltspole.
            åkei, det har enkelspole ja.. da forstår jeg mere så da må jeg kjøre 4ohm eller 1ohm uansett da hvilket element jeg velger :P
            Vil Mosconi AS 200.2 forsterkeren være kraftig nok til å en drive disse i 4ohm eller burde jeg gå opp til AS 300.2?
            Kansje DD'n er et bedre valg om jeg skal bruke AS 200.2 siden den har lavere RMS watt og skal være mere lettspilt?
            Last edited by jkjersem; 20-12-2012, 17:49.

            Comment

            Working...
            X