Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam, here we come!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Her er en artikkel om en kjent og kjær bilstereomann.. Skrevet av en eks bilstereomann

    http://www.gjengangeren.no/article/2...716639031/1042


    Ps.. Sorry at det blei FOTO: PRIVAT tony, men det måtte ikke se ut som om vi hadde vært der nede med avisa.. hehe
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #47
      Flott artikkel
      Men det burde vært med en 2. plass i ESPL å da, kun 0,1 etter mesteren
      Pioneer PRS

      Comment


      • #48
        Veit.. Men Gjengangeren er en LOKAL avis, så det var så vidt jeg fikk lov å skrive om Joakim
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #49
          Er klar over det, men i siste avsnitt ramses alle norske pokaler opp, og jeg regner med hverken Ketil eller Tufte hører til lokalavisen....
          Just my two cents...
          Pioneer PRS

          Comment


          • #50
            Nei, men de var em vinnere derfor viktigere enn 2 plasser.. dessverre..

            selvom min personlige mening er noe annet
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #51
              Hallå alla norska grannar!!!

              Jag vill gratulera till era fina placeringar på EM i Rotterdam! Ett stort grattis!!
              Det jäkliga är att nu ligger ni före oss på Europa nivå, detta måste det bli ändringar på!!

              Med hjärtliga hälsningar
              Peter J

              Comment


              • #52
                bilder bilder bilder bilder

                det var DÅRLIG med bilder her syntes jeg.eller er det lagt noen annen plass på forumet?hadde ikke tony bilder da
                volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                Comment


                • #53
                  Har 2500 bilder... Det er bare å komme, så skal du få en titt
                  (Blir litt mye å legge ut alle..)
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                  Comment


                  • #54
                    hehe ta det i helgen over et glass
                    volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                    Comment


                    • #55
                      Hehe... Da reiser jeg til SEMA, så får ta det medio november når jeg er tilbake
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by thomasekeli View Post
                        Hehe... Da reiser jeg til SEMA, så får ta det medio november når jeg er tilbake
                        Skal TomMas ut på ny tur? hehe.. blir vel ikke for å pusse baksiden av gasspedalen denne gangen vel? hehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • #57
                          TomMas!? Hva er det du insinuerer? Er det bare tomt mas med meg? Jaja, du har kanskje et poeng der..

                          Nei, Sirkus Ekeli skal over dammen for å pleie gikta i varmen, se på biler og damer, og drikke sprudlebrus!
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by thomasekeli View Post
                            TomMas!? Hva er det du insinuerer? Er det bare tomt mas med meg? Jaja, du har kanskje et poeng der..

                            Nei, Sirkus Ekeli skal over dammen for å pleie gikta i varmen, se på biler og damer, og drikke sprudlebrus!
                            Hehe.. tenkte mer på skrivemåten til den som hadde ansvaret for å skrive ut navneskilt.. hehe.. ble vel kanskej litt for mye russere og øst-europeere for personen.. hehe..
                            Pleie noe stive ledd kanskje ;P hehe.. Fant jo ut at du var enklere og bære når du hadde tomme glass da.. :P
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                            Comment


                            • #59
                              Haha, ja det var dødsfett!
                              Nesten litt flaut dagen derpå.. Men men..

                              Nå er jeg snart ferdig pakket! Ikke dårlig... Må opp kl 0700..

                              (PS. Er det nå noen burde starte et veddemål...?)
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X